Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Etuteltanvalo ja äärivalot - Hobby
juilhy:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 20.09.2022 kello on 15:41 ---eikös jossain vaunuissa saa parkit palamaan akun/verkkovirrankin kautta, rehvakasta olla alueella iltahämärissä joulukuusen valossa...
Ainakin Kabeja ja Adrioita olen nähnyt parkit päällä vaikka vetoauto irti.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri tätä epäilen että on edellinen omistaja halunnut tällaisen joulukuusen..
Hobby vuosimalli on 2011.
Ajossa valot toimii kuten pitääkin.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 20.09.2022 kello on 15:41 ---eikös jossain vaunuissa saa parkit palamaan akun/verkkovirrankin kautta, rehvakasta olla alueella iltahämärissä joulukuusen valossa...
--- Lainaus päättyy ---
Empä muistanut tuota kun viikonloppuna oltiin "puskassa" sähköttömällä mökillä. No säästy akkua. Edellinen vaunu LMC vm 1990 myös siinä oli parkkien kytkentä mahdollisuus, tosin sulakerasian yhteydessä kytkimet kummallekkin puolelle.
Mautoilija:
Onko valoilmiö ollut aina vai tullut yhtäkkiä? Jos aina, saattaa johtua kytkennästä. Jos yhtäkkiä, kyseessä vika. Kytkennät ei itselseen muutu.
K.E.V:
--- Lainaus päättyy ---
Juu, Polarissa sai myös, en vaan käyttänyt.
Kerran tuli muutama punaraitainen Berliinin kämppärille, illan pimetessä kaikilla juhlavalaistus päällä.
juilhy:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 20.09.2022 kello on 18:17 ---Onko valoilmiö ollut aina vai tullut yhtäkkiä? Jos aina, saattaa johtua kytkennästä. Jos yhtäkkiä, kyseessä vika. Kytkennät ei itselseen muutu.
--- Lainaus päättyy ---
Vaikea sanoa, kesällä hommattu kulkine ja nyt iltojen pimentyessä huomattu tuo ominaisuus.
On nuita valoja saanu aikaisemmissakin päälle, mutta aina palanut tienpuolenvalot ja niille ollut omakytkin. Mutta nyt palaa pientareenpuoli ja telttavalon kanssa yhtäaikaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta