Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Sony ilmoitti televisioidensa sulamisvaarasta
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.10.2011 kello on 15:36 ---No mun Noksussa on gorilla lasi naarmuuntumaton.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se Gorillalasikin naarmuuntuu, vaikkakin ei niin helposti.
nm. pojan kännylasissa on jo naarmu ;)
K.E.V:
Juniorit saa sen naarmun vaikka timanttin. Tämän totesi eräs isä jolla 2 poikaa. Toisella iphone4 toisella SGSII ja molempiin on vaihdatettu jo näytöt. Iphoneen maksoi halvalla miehellä 179€ .Samppaan samanverran. Itsellä ollut vuodenvaihteesta E7 eikä naarmuakaan, ei edellisessä N8:ssakaan. Taas sitä edellinen N97 naarmuuntui kohtuuhelposti, siistinä sekin itsellä säilyi. En pidä puhelinta raksan naulapussissa ;D
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.10.2011 kello on 17:45 ---Juniorit saa sen naarmun vaikka timanttin. Tämän totesi eräs isä jolla 2 poikaa. Toisella iphone4 toisella SGSII ja molempiin on vaihdatettu jo näytöt. Iphoneen maksoi halvalla miehellä 179€ .Samppaan samanverran. Itsellä ollut vuodenvaihteesta E7 eikä naarmuakaan, ei edellisessä N8:ssakaan. Taas sitä edellinen N97 naarmuuntui kohtuuhelposti, siistinä sekin itsellä säilyi. En pidä puhelinta raksan naulapussissa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mää piän haalarin etu taskuss.. ja oon niinsanottu mettallimies rälläköi ja hitsaa ompelun sivuss..
OOn todennu nää suoja kalvot ehottomaksi linssi on ku uus ainaku puol vuosittain vaihtaa kalvon... PS.kaijutinta joutuu välill putsaan tosi tehokkaalla mangeetilla..
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 14.10.2011 kello on 18:06 ---PS.kaijutinta joutuu välill putsaan tosi tehokkaalla mangeetilla..
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on hyvä. :D
Vois heittää niksinurkkaan.
vesako:
Mulla ei ole Sony merkkistä telkkaria.
Vaunulla on Toshiba ja hyvin toimii,
ei kuumene ja sula niinkuin toiset merkit.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta