Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Oulusta Mo I Rana
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.10.2011 kello on 09:38 ---Ei viitsi peräkärryssä kuljetella lasten liukumäkeä, kiikkua, hiekkalaatikkoa ja muita isompia lasten kaipaamia härveleitä mitkä löytyy leirintäalueilta tai sieltä ABC:n pihalta niin sen vuoksi perheelliselle ei varsinainen puskaparkki ole välttämättä mieleisin.
Lapsuus on sen verran lyhyt aika että kyllä me aikuiset voitaisiin aidosti tinkiä omista vaatimuksista missä tahansa.
Erästä herrasmiestä infon puolelta lainatakseni, tätä ei tarvitse ottaa henkilökohtaisesti, tämä oli vain
minun mielipiteeni jne.... :D
--- Lainaus päättyy ---
Täyttyy vain ihmetellä kuinka huono isä olen lapsilleni ollut. Eivät ole meidän poijaat saaneet puskaparkeissa nauttia oikeista muovikiikuista, liukumäeistä kuin ihan rakennetuista hiekkalaatikoistaka an. Pitäisikö viimein tehdä parannus ja jos poikani vielä lähtevät syyslomalla yhteiseen reissuun, ja otan ja vien ne ihan oikean ABC_aseman pihaan parkkiin :o :o :o
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 14.10.2011 kello on 10:40 ---Pitäisikö viimein tehdä parannus ja jos poikani vielä lähtevät syyslomalla yhteiseen reissuun, ja otan ja vien ne ihan oikean ABC_aseman pihaan parkkiin :o :o :o
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D ;D
Jos ne pojat on vielä hiekkalaatikkoiässä niin mikä ettei.
On tainneet sun pojat vaan saada eräretkeilykasvatuk sen jotta eivät mahtane tuntea oloaan kovin mukavaksi asfalttiviidakossa.
On minussakin erämiehen verta sen verran että ollaan metsässä oleskeltu mutta aina se vaan on mielessä että joskohan sieltä Otso jonkin puun takaa mollottaa. :o
88k5:
^
^^
Minusta tuntuu, että lapset toimii niin kuin heille opetetaan tai näytetään.. Ei alkujaan ne itse mitään ole vaatimassa. 8)
Hyvin on kelvannut kiipeilytelineet, pomppulinnat, jne.. kuin Atlantin rantojen simpukat, kivet kuin metsien kävyt jne.. Höystettynä tarvittaessa omilla leluilla. ;D
Jalmari:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 14.10.2011 kello on 10:50 ---^
^^
Minusta tuntuu, että lapset toimii niin kuin heille opetetaan tai näytetään.. Ei alkujaan ne itse mitään ole vaatimassa. 8)
Hyvin on kelvannut kiipeilytelineet, pomppulinnat, jne.. kuin Atlantin rantojen simpukat, kivet kuin metsien kävyt jne.. Höystettynä tarvittaessa omilla leluilla. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä. Kaikki käy tiettyyn ikään asti, sitten hetkeen ei oikein mikään. :)
Kyllä ne lapset löytää sen leikkipaikan myös siellä korvessa, tai puskasakin.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Jalmari - 14.10.2011 kello on 11:18 ---Niinpä. Kaikki käy tiettyyn ikään asti, sitten hetkeen ei oikein mikään. :)
Kyllä ne lapset löytää sen leikkipaikan myös siellä korvessa, tai puskasakin.
--- Lainaus päättyy ---
Näin juuri, tai sitten ottavat käteensä näppäiltäväksi jonkun elektronisen härpäkkeen, niin kuin kotonakin. ::)
Näin isoisänä "joudun" lähtemään monesti muksujen kanssa, heidän ehdoilla, ja lähden mielelläni. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta