Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 714821 Sähköpatruuna

<< < (4/24) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: pet - 14.09.2022     kello on 13:43 ---Hyvä tietää kiitos kaikille Thumb. Kysyn nyt hiukan ennakoivasti ennen mittauksia kunnes pääsen vaunun luo, jos pumppu osoittautuu vialliseksi niin onko se korjattavissa/saako niitä enää keltään/mistään vai onko siinäkohtaa laitettava 12v pumppu pyörimään/poistettava ohjaus 230v pumpulta. tms?

--- Lainaus päättyy ---

Jos pumpun käämit on ehjät niin konkan vaihdolla selviää. Minulla ei ole enää kuin Alden pumppuja ja ne ei käy Primuksen patruunaan..

pet:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.09.2022     kello on 14:14 ---Jos pumpun käämit on ehjät niin konkan vaihdolla selviää. Minulla ei ole enää kuin Alden pumppuja ja ne ei käy Primuksen patruunaan..

--- Lainaus päättyy ---

ok, heti alussa vaihdoin konkan pumppuun umpimähkäisesti kokeilemalla kun temppuilevan huomasin.   (kuva konkan tyypistä mukana) tajuamatta mitata kyseisiä käämejä. Mutta tutkitaan.. Thumb

pet:
Mittasin pumpun käämit, toinen 784 toinen 830  onko pumppu selvä ?  Kokeilin viellä ennen mittausta lämmitystä,  kun virtanappia painaa lähtee toimimaan ilman ylimääräistä rutinaa kunnes taas toisella kokeilulla jää pitämään kovaa rutinaa ja suhinaa.

jamseil:
Käämit vaikuttaisi olevan kunnossa.

Rutinan syy voisi olla mekaaninen vika itse pumpun puolella.

pet:
Purin pumpun ja tutkin mitä löytyy, tuo siipipyörä? Oli irrallaan kun avasin ainakin, voisiko vika olla siinä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View