Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

onko kukaan kokeillut talvisäilytyksessä tätä ?

<< < (8/11) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.08.2022     kello on 08:22 ---Onko täällä ketään, joka ei käytä kiinteätä vesijärjestelmää lainkaan juomavetetenä...?

--- Lainaus päättyy ---

Meillä ei käytetä. Siitä huolimatta olen etelänmatkoilla  juonut sikäläistä kraanavettä, jota emäntä ei suostu juomaan.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.08.2022     kello on 09:16 ---Minä käyttäisin, Emäntä ei...

--- Lainaus päättyy ---

Samma här ;)

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.08.2022     kello on 08:22 ---Onko täällä ketään, joka ei käytä kiinteätä vesijärjestelmää lainkaan juomavetetenä...?

Minä en laita auton raitisvesivettä lainkaan suuhuni. Kaikki juotava kulkee lähdevesikannuissa. Joko kaupasta ostettuna, tai kotona hanavedellä täytettynä.
Auton raitisvesijärjestel mää käytän vain pesuvetenä.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös se ohje sanonut että ajetaan letkusto täyteen ja loput jätetään sinne säiliöön, mutta sitä laitetaan sen verran säiliöön että saadaan pumpattua letkut, ventiilit sun muut täyteen eli ei kolmeasataa litraa ;)

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 24.08.2022     kello on 10:11 ---Samma här ;)

--- Lainaus päättyy ---

Saisikohan tuon irtopyttysysteemin markkinoitua kriittisemmälle kanssakulkijalle? Vesi tulisi keittiön hanasta ja irtopytylle olisi oma paikka alakaapissa, remmillä laittaa kiinni.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 24.08.2022     kello on 10:36 ---Saisikohan tuon irtopyttysysteemin markkinoitua kriittisemmälle kanssakulkijalle? Vesi tulisi keittiön hanasta ja irtopytylle olisi oma paikka alakaapissa, remmillä laittaa kiinni.

--- Lainaus päättyy ---

Ei saa minulle markkinoitua, minulle riittää kun nostan vaimon tarvitsemat vesipullot kyytiin ;)
Lotatkoon niillä.

Vaimo kyseli pikkasen kesällä kun tuli suomeen minun oltua jo siellä pari kuukautta, miten Span pullovettä on vielä jäljellä
saman verran kuin lähtiessä ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View