Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Autoon etätöihin

<< < (3/3)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.08.2022     kello on 15:17 ---Kuinka mahottoman iso sen ulkoisen näytön pitää olla...?

--- Lainaus päättyy ---

Mulla 27" mukana silloin kun teen töitä vaunussa.
Ja liitäntänä DisplayPort, niin saa kunnon resoluutionkin siihen näyttöön. HDMI kaapelilla resoluutio putoaa arvoon surkea.
Pitäähän se olla etä-etätyössä vastaava ympäristö kuin muutenkin kotona etätyössä. Kaikki huononnus on asiakkaan palvelusta pois.

elwari:
Onko Ossi istumisen ratkaissut jotenkin?

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 19.08.2022     kello on 16:39 ---Mulla 27" mukana silloin kun teen töitä vaunussa.
Ja kaapelina D-video, niin saa kunnon resoluutionkin siihen näyttöön. HDMI kaapelilla resoluutio putoaa arvoon surkea.
Pitäähän se olla etä-etätyössä vastaava ympäristö kuin muutenkin kotona etätyössä. Kaikki huononnus on asiakkaan palvelusta pois.

--- Lainaus päättyy ---
Enemmän kuin 2560px vaakaan?

Saa olla tehokkaampi läppäri (ws) ja erill.n-ohjaimella, että DP-löytyy tai siis siihen annettavaa. Sellaisellahan suunnittelua nykyään (jo 10v) tehdään..

Toimistotuolina tuo sama mitä ajaessakin. Pyöräyttää tuosta vain ympäri..

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 19.08.2022     kello on 16:44 ---Onko Ossi istumisen ratkaissut jotenkin?

--- Lainaus päättyy ---

Vaunussa on pakko kärsiä ergonomian puutteesta, työpiste U-ryhmässä.


--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 19.08.2022     kello on 17:02 ---Enemmän kuin 2560px vaakaan?

--- Lainaus päättyy ---

Nimenomaan Displayporttia tarkoitin. Mulla muustaakseni tuo 2560 vaakaresoluutio.

mattikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 19.08.2022     kello on 17:02 ---Toimistotuolina tuo sama mitä ajaessakin. Pyöräyttää tuosta vain ympäri..
--- Lainaus päättyy ---

Sama täällä. Siinä pystyy päivän vetämään hyvin.

Sohvalla on hartiat jumissa parin tunnin jälkeen. Se ei vaan sovi pöydän korkeuden, yms. puolesta pidempään työskentelyyn.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View