Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Nukkumatilan minimipituus

<< < (3/6) > >>

miksu88:
Eli nukkujasta riippuen 15-20cm extrapituutta tarvitaan.

Mun tapauksessa 15-(187-179) = vähintään 7 cm puuttuu leveydestä. Tuo on jo aika paljon seinästä pois jos tekisi jonkun syvennyksen. Ehkä vähän vinottainkin voisi nukkua jos laittaisi leveämmän sängyn. Jos kaksi nukkujaa niin ei tuokaan oikein toimi.

88k5:
Jossain ketjussa, ellen jo useammassakin, sanonut etten alle 220cm sänkyy mee nukkumishommiin..  8)

Tuo "10+oma_pituus+10" cm, osuu aika hyvin.
Jalkpöydät pitää saada suoraksi kuten jalkatkin. Mihinkään roikotukseen en suostu. Fränkissä poikittaissänky on pidempi kuin vaatimus

Masa matkailija:
Mulla katsastukseen tein 185 sängyn ikkuna-aihioiden kohdalle, tuossa ei juurikaan eristettä ole,  olisiko 3 cm siinä kohdalla.  Oli liian lyhyt  vaikka itsekin hukkapala 175. Vaimo 162 sopi kuitenkin hyvin.
Joten kyllä tuo 15+ pitää olla. Tyynykään ei aina ole ihan seinään kiinni.
Nyt pitkittäinen vuode 200, ja päissä tilaa n 5 cm molemmissa,  niin erinomainen.  Suosittelen miettimään pitkittäistä. Mulla sopii hyvin vaikka puolipitkä, eikä kääntyviä penkkejä.

Saksanseisoja MB319 -13 ent lanssi. Polar 5.6 ct -98 kaasuton.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: miksu88 - 19.08.2022     kello on 09:13 ---Eli nukkujasta riippuen 15-20cm extrapituutta tarvitaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mitoilla voi spekuloida vaikka kuinka....
Tietysti, mitä enempi on mittaa sen enempi voi riehua.
Vaan kokeilepa kotona: Lyhennä sänkysi auton mittoihin ja vaihda se hehtaarityyny 'päänkokoiseen'.

Karabiilisti:
Kyllä se +20 omaan pituuteen olisi hyvä olla. +10 voi tulla toimeen jos tarkasti säätää paikkansa.
Ja yläpuolelle min 110cm tyhjää myös.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View