Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Nukkumatilan minimipituus

(1/6) > >>

miksu88:
Pohdiskelen riittääkö Ducaton leveys nukkumiseen kun lämpöeristystäkin pitäisi laittaa. Onko kukaan mittaillut tarkemmin monta senttiä pitäisi vähintään olla oman pituuden lisäksi, jos on normaali eri asennoissa nukkuja? Jalkaterien oikominenhan se vaatii tilaa.

En voi itse testailla kun autoa ei vielä ole. Tietty sänkyyn voisi viritellä pahvista jonkinlaisen systeemin.

megaman:
Olisko joku 10 senttiä ylim. molempiin päihin minimi? 🤔

mattikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: miksu88 - 18.08.2022     kello on 23:09 ---Pohdiskelen riittääkö Ducaton leveys nukkumiseen kun lämpöeristystäkin pitäisi laittaa. Onko kukaan mittaillut tarkemmin monta senttiä pitäisi vähintään olla oman pituuden lisäksi, jos on normaali eri asennoissa nukkuja? Jalkaterien oikominenhan se vaatii tilaa.
--- Lainaus päättyy ---

Toisin päin vastattuna - Ducatoon mahtuu suht hyvin poikittain 175cm. Kaikki yli menevä voi alkaa ahdistamaan.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 18.08.2022     kello on 23:18 ---Olisko joku 10 senttiä ylim. molempiin päihin minimi? 🤔

--- Lainaus päättyy ---
160cm vai 200cm pitkältä?

miksu88:

--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 18.08.2022     kello on 23:21 ---Toisin päin vastattuna - Ducatoon mahtuu suht hyvin poikittain 175cm. Kaikki yli menevä voi alkaa ahdistamaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mä olen 179 mikä on just ärsyttävän lähellä sopivaa mutta pieni mahdollisuus että alkaa ahdistaa. Seinään voisi tehdä jonkin 40cm korkean syvennyksen jalkopäähän missä olisi hieman vähemmän eristettä. Tuskin se hirveästi kylmentäisi tilaa. Pituussuuntaan täyspituinen sänky taas hankaloittaa muuta suunnittelua merkittävästi kun on L2-pituinen auto kyseessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View