Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi

Ilmastointilaitteet käynnistysvirta

<< < (3/5) > >>

Lerssinen:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki -  5.08.2022     kello on 17:55 ---Sillä virrankulutuksella ei mulle ole juuri niinkään merkitystä, vaan sillä, kyykkääkö Al-Ko 2000i-agrekaatti vehkeen käynnistyessä.

--- Lainaus päättyy ---

Jos on oikein "hilkulla" niin suora paksu kaapeli ilmastointilaittees ta -> Genuun voi auttaa asiaa, genukäyttö kun on hieman monimutkaisempaa kuin normi verkkosähkö.

Masa matkailija:
Mulla ainakin käynnistyy telair hienosti agrella siinäkin tuo 18 A käynnistysvirta ja suora käynnistys.. Intikalla vaatii akustoon putkua ja 2000w intikan. Ei se dometic juurikaan hiljaisempi ole, joita olen kuullut, jos softis on se helpottaa.

Saksanseisoja MB319 -13 ent lanssi. Polar 5.6 ct -98 kaasuton.

palokurki:
Onko kellään Telairia Pohjois-Savossa? Voisin käydä testaamassa agrin kanssa.

palokurki:
Testasin kaverin autossa Agren perässä Dometic B1901-lämmitintä, jossa tietääkseni ei ole mitään softstart-ominaisuutta. Manuaalissa ei lukenut käynnistysvirtaa, mutta sen verran iso se oli, että ilmastointilaite ei käynnistynyt, jos agren kierrokset olivat siinä "automaattiasennossa". Kun kierrokset olivat täysillä, niin ilmastointilaite käynnistyi ilman ongelmia.
Onko kellään tietoa, kuinka suuri on tämän laitteen käynnistysvirtapiik ki? Ehtiikö siihen mikään mittari reagoimaan?

Masa matkailija:
Ainakin flukessa min-max arvot jää muistiin

Saksanseisoja MB319 -13 ent lanssi. Polar 5.6 ct -98 kaasuton.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View