Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Thetford C220 kasetin luukku ei avaudu

(1/2) > >>

Huuhtanen:
Muutaman kuukauden vanha auto ja kasetti. Se sininen klipu millä se luukku pitäis aueta on ihan tunnoton ja heiluu ees-taas, mut itse luukku ei aukea. Onneks oli varalla kasetti autos, se on nyt paikallaan. En kyllä keksi millä oltais se itse rikottu, aika tarkasti on yritetty toimia. Tyhjennyksen ja huuhtelun jälkeen alko ongelmat, sitä ennen toimi ihan nätisi. Tai siis huomattiin kun piti seuraavan kerran käyttää muutaman tunnin päästä huuhtelusta.

Arvauksia mikä hajos vai onko jotain vain pois paikaltaan? Korjattavissa kentällä vai vienkö caravanliikkeeseen?

Karabiilisti:
Sininen vipu? Pöntössä vai kasetissa?

88k5:
Olisko "sininen vipu" se istuin maljassa oleva käyttövipu?

Aiemmassa autossa oli C200 kasetti, ja vastaavan käyttövivun (harmaa) velttouden syy oli sen vipumekanismin helan/ruuvin irtoaminen. Tippui siis kasetin päälle sieltä istuinosasta. Kun huomasin sen, niin ruuvasin takaisin paikoilleen huoltoluukun puolelta ja toimi vuosia kunnes irtosi taas.. mentiin vuosia taas ja auto vaihtui.

E: mun tapauksessa oli osien 23 ja 24 irtoamisesta;

Huuhtanen:
Kasetissa. Siis se vipu mitä se maljanvipu sitten käyttää. Pistin liitteeksi.

88k5:
^
Ok, oli kyse kasetin vivusta (C200:ss keltainen  ;D)

C250/260 malleissa oranssinpunainen  ;)

Tässä mallissa hervottomuus on kohdattu myös.. kasetin sisällä sulkijaläpän tappi katkennut, eikä läppä liiku vaikka vipua lonksuttelee edes takaisin. Pelkkä läppä löytyy caravanliikkeistä (n 10€), myyvät koko avattavan kannen, jossa se tulee kyllä mukana..

Liki uudesta autosta kyse, takuuhomma?
E: osakuva C220:een

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View