Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut K.E.V 29 Jul 2022
  • Kuvaa ei ole, mutta Väinölänkadulla monet kerrat pysäköitynä on ollut. Takaseinässä oranssilla teipillä vedetty molemmat jääkaapin? Ritilät umpeen. Ulko oven alareunasta myös. Tämä siis jo keväällä ja vielä nyttenkin. Mahtaa jk toimia mahtavasti ja ehkäpä kohta jo naamakin sinisenä jos loputkin ummessa.
  • #2 kirjoittanut Ossi66 29 Jul 2022
  • Mahtaa olla sisustus tuunattu mustilla pilkuilla  ;D
  • #3 kirjoittanut Hauho 29 Jul 2022
  • Tuollaisen kun näkee henkilökuntineen tulisi kohteliaasti kertoa homeen vaaroista ja ihmisten hengitysilman tarpeesta koska käyttäjä ei ymmärrä asiaa.
  • #4 kirjoittanut mike 29 Jul 2022
  • Jospa siitä on tuunattu "kasvihuone" eikös niitä ole tehty kerrostalon vaatekomeroistakin!
  • #5 kirjoittanut megaman 29 Jul 2022
  • Kyse ei ollut siis mistään tilapäisistä teippauksista? Muistan kun Lämsyä vetelin useita kilsoja pölisevällä hiekkatiellä, oli vaunun sisällä pölypilvi, kun leiriydyttiin.  :o
  • #6 kirjoittanut K.E.V 29 Jul 2022
  • Ei ollut
  • #7 kirjoittanut hartsakoski 29 Jul 2022
  • Jospa siitä on tuunattu "kasvihuone" eikös niitä ole tehty kerrostalon vaatekomeroistakin!
    Tämäkin on näinä aikoina mahdollista  :(
  • #8 kirjoittanut Alan 29 Jul 2022
  • Tarvii se kasvattamokin happea. Poistoilmakanavassa tykkäävät käyttää aktiivihiilisuodati nta, poistaa hajut. Lämpöä ja valoa varsinkin tarvitsee.

    Ei sovellu kulkine sellaiseen, ei.

    Mutta mieleen tuli, olisiko jääkaappi poistettu tai rikki?
  • #9 kirjoittanut Tarvasjoki 29 Jul 2022
  • Tänään ajelin as rimorin perässä jossa jääkaapin alaritilä tukittu mustalla muovin palasella eli polttimon huoltoluukku tukittu, en tiiä oliko kaapi käytössä  Thumbd
  • #10 kirjoittanut "Masi" 29 Jul 2022
  • Vihannesajossakin pitää tuuletus toimia, muuten ne nahistuu ja alkaa mätänemään ;)
    No onhan osa porukasta...
  • #11 kirjoittanut Aakku 29 Jul 2022
  • Miten paljon niitä röörejä oikein pitää olla...?

    Mulla ei ole yhtään aukkoa Westissä, eikä pakussa näkyvillä. Jostain ne varmaan falskaa sen verran, että olen hengissä pysynyt.
  • #12 kirjoittanut svc 30 Jul 2022
  • Minun Soliferissa aukkoja on kaksi: lattiassa jääkaapin alla n 5 x 20 cm. Tämä on vaikeampi löytää, koska sisällä sen päällä on lämpöpatteri. Toinen on tiskipöydän sivussa ja ilma tulee sisään jääkaapin ritilästä.

    Tuleekos Trumassa raitisilma sen läpi?
  • #13 kirjoittanut Aakku 30 Jul 2022
  • Mulla tuo jääkaappi ottaa ilman alta ulkoa suodattimen läpi...

    Ilma ei käy lainkaan sisätilassa, vaan kiertää jääkaapin koneiston läpi ja poistuu toisesta putkesta ulos. Elikä jonkinlainen suljettu kierto. Jääkaapin käydessä putken sisällä ropeli pyörii. Tämä siis vain akkutoiminnolla.

    Kuva kertonee:


  • #14 kirjoittanut mjo33400 30 Jul 2022

  • Tuleekos Trumassa raitisilma sen läpi?

    Riippuu trumasta.
  • #15 kirjoittanut tsahkali 30 Jul 2022
  • Riippuu trumasta.

    Joissain on tuuletustoiminto mutta ei kai missään tule kokoaikaa ulkoilmaa?
Sivuja:
Toiminto