Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

vaunun tuunaaminen energiapihiksi ??

<< < (14/46) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 10.10.2011     kello on 20:51 ---Mulla tuossa polarin tekeleessä saa lattialämmityksellä 200w noin 4 asteen eron.

Oisko se sitten jotain 20 astetta / 1000w eli -10 asteessa sisälämpö noin 10 astetta.

--- Lainaus päättyy ---
Laitoin kulkimen termostaatin täysille ja patruunan 1000W:lle, aamulla nään mikä on lämpötilaero sateessa ja tuulessa. Huomenna laitan 1000W:n lämpöpuhaltimen täysille,  sitten nään taas kuinka paljon on eroa.  ;)

matson1:
ootellaan tuloksia..... :o :o

teebasso:
"kahtaenvaihda"! Primuksellahan mä vielä lämmittelen. Ja patruunalla ! Lämpöä kyllä j-kaapin ritilästä. Täytyneepi tulevana talvena oikein seurailla toimintoja tarkemmin ettei aivan höpöjä kerro.

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 10.10.2011     kello on 21:33 ---"kahtaenvaihda"! Primuksellahan mä vielä lämmittelen. Ja patruunalla ! Lämpöä kyllä j-kaapin ritilästä. Täytyneepi tulevana talvena oikein seurailla toimintoja tarkemmin ettei aivan höpöjä kerro.

--- Lainaus päättyy ---

Sitten sen patruunan max. teho on 2kW. jos on Primuksen pannu.

teebasso:
Jooh ! Saattaapi olla vanha tässä kai muistelee edellisen uudemman vermeen tietoja. Kiits oikaisusta.
Lievässä dementiassa on se hyvä puoli kun kaiken saa näyttämään paremmalta kun on. :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View