Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
vaunun tuunaaminen energiapihiksi ??
teebasso:
Jou ! PellePeloton on itsekkin yllättynyt energian tarpen vähyydestä. Viihtyvyyskin jotensakin parantunut ja vielä varmaan parantuisi kun tänne eksyis joku levoton naaras 20denierin sukkahousuissaan.Tä mävain kun ei näillä keleillä viitti paljoa ulkona koheltaa. Muutenhan täälläon yleensä kuumaa ja eksoottista. ;D
ose:
Laita vielä lattialämmityskelmu, lämpötilaa sisällä voi samalla pudottaa ainakin asteella, ainakin meidän solikassa.
teebasso:
Enpä taida hankkia uusia maksullisia härpäkkeitä jotka kuluttavat lisää "vattenfallia".Nyt on ihan kiva.Viime talvena villasukkien lisänä tarvin vielä Reinot.Nyte riittää villasukat.Lattiass a kävelyalueella n.100mm rytoksia.Kevväällä kun reissuun lähden niin lisäeristeet on helppo poistaa.
matson1:
tervehys teebasso ja muut vaunussa kukkujat
kyllä sulla pienellä tuo vaunu pärpättää, täällä kaasua kulunut noin 6 pulloa marraskuusta lähtien ja vastus ollu 2 kilowatilla, tuo wc:vesi putki tahtoo vaan jämähtää kun tuo pakkanen menee yli -20 asteen !!!!
oiskos kellään vinkkiä mikä kohta se jäätyy ???
oon puhaltimella puhaltanut vähän joka kohtaan jonka oletin olevan se heikko kohta mut ei vaan tuu vessaan vettä.......
j vaunuhan on solifer560 artik vm 06
teebasso:
Hello! Sen verran pitää korjata tuota energian kulutuslukemaa että ainakun olen poissa vaunulta pitemmän ajan (esim.5h ) laitan pakkasvahdin päälle teho 200w . Tehotonhan se on mutta varalla jos nestekierto järjestelmä breikkaa kun oon kululla.
Vaunuhan on 500 artic vanhus.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta