Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

vaunun tuunaaminen energiapihiksi ??

<< < (30/46) > >>

perho-ukko:
 Tuo asia minua vähän ihmetyttää,kun tuossa minun Fiiliksessä on kaksi kaasupulloa samassa kotelossa Priimuksen kanssa,eiköhän siellä ole sähköä kuin myös palavaa liekkiä,poltin hieman ylenpänä,pullojen puolella tuuletus alas !! ;D ???

K.E.V:
Onhan vanhemmissa vaunuissa järjestään pullo ja pannu samassa kotelossa.
Itselläni on myös ledivalot sekä etukotelossa että suksiluukussa, syttyy vaununsisältä kytkimellä.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 15.10.2011     kello on 23:47 ---Mutta, mutta, aika monessa vaunussa näkee 12V lampun tuodun kaasukoteloon tehdastekoisena.

--- Lainaus päättyy ---

Tehdastekoisena varmaan saakin olla, mutta TUKESin mukaan kaasupullokoteloon ei saa sijoittaa sähköjärjestelmään kuuluvia osia (kuinkahan  moni säilyttää kaasupullokotelossa kaapelikelaa? ;))
.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 16.10.2011     kello on 15:17 ---Tehdastekoisena varmaan saakin olla, mutta TUKESin mukaan kaasupullokoteloon ei saa sijoittaa sähköjärjestelmään kuuluvia osia (kuinkahan  moni säilyttää kaasupullokotelossa kaapelikelaa? ;))
.

--- Lainaus päättyy ---
  Entäs se "kikka",kun lämmitys roikan johto on kierretty pullon ympärille !!! ;D ;D ;D

Haapaniemen Paroni:
Roikat kaasupullo kotelossa on ainakin minulla ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View