Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
vaunun tuunaaminen energiapihiksi ??
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 12.10.2011 kello on 23:41 ---Ja edelleen on hyväksyttyä käyttää shukoa vaikka 3kW:n käyttämiseen vanhemmilla alueilla, joissa ei ole tarvinnut uusia sähköjä.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri sen vuoksi että tulee edes joskus ajateltua ;) En ole Kopparössä(kaan) viitsinyt käyttää 3kw tehoa, nyt kun on uudet sähkötolpat syöttöineen sitä voi edes harkita. Mutta oma kalusto on pysynyt noillakin lämpimänä, onhan kaasu lisänä jos holotna olisi tulossa kylään.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 12.10.2011 kello on 22:11 ---Ei ole vielä yhtäkään pistorasiaa savunnut tai kärynnyt vaikka niitä on vaunussa yhteensä kuusi kappaletta kahden pistokkeen rasiaa.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, no, minä puhuin pistorasiasta kulkimen ulkopuolella, joka on kosteudelle ja lialle alttiina. :)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 12.10.2011 kello on 22:11 ---.. niitä on vaunussa yhteensä kuusi kappaletta kahden pistokkeen rasiaa.
--- Lainaus päättyy ---
Montako noista kahden postokkeen rasioista on tehtaan laittamia ?
K.E.V:
Mä en Doron pistorasioista tiedä. Itselläni oli edellisessä Soliferissä 13 paikkaa mihin laittaa verkkovirtapistotul pan. Kaikki tehtaan laittamia, tilaamatta erikseen. Osa 1:n osa 2:n ja yksi 4:n ryhmänä. Nykyisestä en ole laskenut, ilmeisesti riittävästi kun ei ole pulaa tullut
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.10.2011 kello on 09:21 ---Itselläni oli edellisessä Soliferissä 13 paikkaa mihin laittaa verkkovirtapistotul pan. Kaikki tehtaan laittamia
--- Lainaus päättyy ---
:o :o :o
ja minä kun luulin että Adrian kuudella alkuperäisellä pistorasialla saa olla rinta rottingilla. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta