Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut JariL 21 Jul 2022
  • Tuli tälläinen tehtyä vanhan ruumisauton kiskoista ja arkkulavasta :DOtti aina kupoliin etsiä tavaraa,ja aina minkä tarvitsi niin oli takimmaisena,nyt saa kaikki samalla näkösälle.Asuntoaut oon ei tarvinnut mitään ruuvailla,vaan tossa pohjalevy on varastotilan lattian kokoinen jonka päälle kiskot tuli+laatikko.Tavaratilassa on vararengas joka menee tuonne takimmaiseksi vastapainoksi.

  • #2 kirjoittanut Alan 21 Jul 2022
  • Paljonko painaa? Ei ilmeisesti mahdottomia.

    Hyvä etenkin silloin, jos on luukku vain toisella puolella.
  • #3 kirjoittanut JariL 22 Jul 2022
  • Veikkaan että 40-50kg painaa,noi 80-90 raatovankkurin osat on tehty raudan ääressä ja vanerilevyt on 20-25mm.

    Sen takia teinkin kun on vaan ovi toisella puolella.
  • #4 kirjoittanut tsahkali 22 Jul 2022
  • Veikkaan että 40-50kg painaa,noi 80-90 raatovankkurin osat on tehty raudan ääressä ja vanerilevyt on 20-25mm.

     :o
  • #5 kirjoittanut JariL 22 Jul 2022
  • Aika vahvaa materiaalia raatovankureissa näemmä käytetään ;D
  • #6 kirjoittanut mike 22 Jul 2022
  • Saatta se arkku painaa reilusti yli 100kg!
  • #7 kirjoittanut Mautoilija 22 Jul 2022
  • Paljonko olisi luukun asennus toiselle puolelle kustantanut? Takatallin kantokyky on rajallinen. Nyt on menetetty 40-50 kg+vanerit.
  • #8 kirjoittanut Alan 22 Jul 2022
  • Riippuu autosta. Joidenkin kohdalla 40-50 kg ei merkitse mitään ja harva siellä isoa moottoripyörää tai esim. tiilikuormaa kuljettaakaan.
  • #9 kirjoittanut Mautoilija 22 Jul 2022
  • Toki riippuu autosta. Omassa kapineessa takatallissa on tarra jossa lukee: Max 150 kg.
    Jokainen kilo takatallissa huonontaa takajousituksen toimintaa ja heikentää ajo-ominaisuuksia. Eikä renkaat liiasta painosta tykkää.
  • #10 kirjoittanut tsahkali 22 Jul 2022
  • Riippuu autosta. Joidenkin kohdalla 40-50 kg ei merkitse mitään ja harva siellä isoa moottoripyörää tai esim. tiilikuormaa kuljettaakaan.

    Keskimääräiselle autolle 50kg on kyllä paljon.
  • #11 kirjoittanut Arska 22 Jul 2022
  • Keskimääräiselle autolle 50kg on kyllä paljon.
    Niinku mun adria lle, rek. 5 henkilölle mutta yksikin aikuinen mun lisäksi niin menee jo yli rajojen
  • #12 kirjoittanut JariL 22 Jul 2022
  • Tässä on apuna ilmajousitus,ja ei tonne ole tulossa mitään painavaa tavaraa:kaapelikela ja pari roikkaa,pöytä,pari tuolia,pallogrilli,lämpösuoja ohjaamon ikkunoihin,5ltr bensakannu aggrekaattiin.
  • #13 kirjoittanut JariL 22 Jul 2022
  • Kuinka monelta on tien päällä punnittu autoa?
  • #14 kirjoittanut Alan 23 Jul 2022
  • Kuinka monelta on tien päällä punnittu autoa?

    Ei koskaan, mutta juttuja olen kuullut. Ruotsista eniten, mutta Masi on kertonut muualtakin.

    Laillisuutta tärkeämpää, että ajo-ominaisuudet pysyy turvallisina.
  • #15 kirjoittanut JariL 23 Jul 2022
  • Ei tuo ajossa tuntunut miltään ja peränkorkeus ei muuttunut yhtään,eli ei tarvinnut ilmapusseihin lisätä ilmaa,ja hyvin pysähtyy..
Sivuja:
Toiminto