rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Chausson esittelyssä  (Luettu 1024 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:39
Chausson esittelyssä
« : 19.07.2022 kello on 06:21 »
Tällä videolla esittelemme Tommin ja Pauliinan Ford Transit -alustaisen Chausson -matkailuauton. He käyttivät paljon aikaa itselleen mieluisan auton löytämiseen ja sen tekemiseen itsensä näköiseksi. Mekin tykätään lopputuloksesta. https://youtu.be/I_0yF-LJaeE

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:46
  • Escucha el Oi!
Vs: Chausson esittelyssä
« Vastaus #1 : 19.07.2022 kello on 13:35 »
tällaiset videot ovat hyviä missä käyttäjät/omistajat kertovat omista autoistaan muutokset, mitä hyvää on ja ennenkaikkea mitä vikaa  Thumb

Minä kun katsoin tuon Chausson videon, niin keksin heti yhden huonon asian joka ei kylläkään omistajia haittaa (ainakaan nyt); mutta se on tuo etuistuinryhmän pitkittäisen sohvan vaneripääty.

Nyt kun olen yli 8kk ollut puolrampa, enkä todellakaan saa kenkiä jalkaan (pl. crocsit tms pistokkaat) muutakuin istualtaan, niin on kyllä hieno asia kun omassa autossa ei ole tuota  Thumb
Eli saa istuttua tuossa sohvan päädyssä ja laittaa kengät jalkaan, eikä tartte kenkiä tuoda sen pidemmälle tupaan.

Tämä vain yhtenä esimerkkinä, että niitä vikoja ja hyvyyksiä löytyy sitä mukaan kun elämäntilanteet, vaatimukset tai fyysinen kunto muuttuu.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:18
Vs: Chausson esittelyssä
« Vastaus #2 : 19.07.2022 kello on 16:39 »
..
Minä kun katsoin tuon Chausson videon, niin keksin heti yhden huonon asian joka ei kylläkään omistajia haittaa (ainakaan nyt); mutta se on tuo etuistuinryhmän pitkittäisen sohvan vaneripääty.
..
Saattaa olla syynä ajonaikainen sivupenkki ja 2p vyöt. Tarttee olla toppari siinä.
Eipä käyny selitykseksi kun onki toisessa päässä - kyllä olisi kuviosahalla hommia. Kanttilista irt vain ensiksi - muualla ne näkyi jo olevan  :( Italo tai ranskis -20C pakkasissa, niin sittenhän ne irtoaa eikä takaisin mene kuin ihmisen toimesta  :-X