Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Dometic RMD 8-sarjan oven lukitus kulunut
Hauho:
Ei kai niin iso murhe kun oven voi kiilata tai laittaa pönkkä. Minulla suurempi murhe kun kerran ovi lukittui niin ettei auennut, ja makkarat kaapissa.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 10.07.2022 kello on 14:18 ---Ei kai niin iso murhe kun oven voi kiilata tai laittaa pönkkä. Minulla suurempi murhe kun kerran ovi lukittui niin ettei auennut, ja makkarat kaapissa.
--- Lainaus päättyy ---
Yhtä iso, jos ei pysy kiinni, kuin ettei saa auki 8)
Syy voi olla käyttäjässä :laugh: Salvan asento = lukkolaite pois päältä. Sitä ei saa päälle kuin painamalla kokan ala-asentoon takas = ei mitään vikaa :P
Alan:
Sain irti ja yritän 2-komponenttiliimalla. Jos saan naapurin Martilta lainattua. Thumb
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.07.2022 kello on 14:13 ---Katoppa ettei tuo salpa ole Off -asennossa, tuo aiempi kuva.
Tässä salpa on käytössä. Kokkaa tuossa on niin paljon ettei nuo kulumat haittaa..
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Helvata. Tuohan pitää kattoa heti kun grillimakkarat on syöty. :laugh:
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 10.07.2022 kello on 14:18 ---Ei kai niin iso murhe kun oven voi kiilata tai laittaa pönkkä. Minulla suurempi murhe kun kerran ovi lukittui niin ettei auennut, ja makkarat kaapissa.
--- Lainaus päättyy ---
Tästä löysin jutun joltain brittien keskustelupalstalta .
Oli kangoittanut ovea hiukan auki meisselillä ja saanut haa’an auki ohuella rautakangalla tms.
Vika oli aiheutunut tuon vastakappaleosan jäätymisestä umpeen. Eli korjautuu ensisijsisesti sulattamalla.
Eipä ole kiilat ja pönkät kovin kestäviä ratkaisuja. Perivenäläinen resepti ennemminkin. :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta