Tekniikkakeskustelut > Truma

6002 kiukuttelee.

<< < (2/3) > >>

SportTraveller:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  7.07.2022     kello on 11:52 ---Paloilmapuhaltimeen, koska tekee saman vedenlämmityksessä

--- Lainaus päättyy ---

Jos mä oikein tollona ymmärsin sivusta kuulleena nuo konsultaatiot, niin paloilmapuhallin (Siis se tulo?) Otti kaek tarvittavat kierrostasot ja naksahteli niinkuin pitää.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: SportTraveller -  7.07.2022     kello on 12:43 ---Jos mä oikein tollona ymmärsin sivusta kuulleena nuo konsultaatiot, niin paloilmapuhallin (Siis se tulo?) Otti kaek tarvittavat kierrostasot ja naksahteli niinkuin pitää.

--- Lainaus päättyy ---

Minulle te soititte. Kiertoilmapuhallin toimi kaikilla tehotasoille ja vika nopeutui sitä mukaa kun lämmitin lämpeni. Kärkivikaa veikkaan vahvasti. Ei paloilmapuhaltimess a ole vikaa kun kuitenkin toimii jonkin aikaa ja kiertoilmapuhallinv ika se ei ole kun ei käynnisty edes vedenlämmitysasenno ssa kunnolla.

SportTraveller:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  7.07.2022     kello on 13:58 ---Minulle te soititte. Kiertoilmapuhallin toimi kaikilla tehotasoille ja vika nopeutui sitä mukaa kun lämmitin lämpeni. Kärkivikaa veikkaan vahvasti. Ei paloilmapuhaltimess a ole vikaa kun kuitenkin toimii jonkin aikaa ja kiertoilmapuhallinv ika se ei ole kun ei käynnisty edes vedenlämmitysasenno ssa kunnolla.

--- Lainaus päättyy ---

 :)

No perkule! Maailma on pieni! Oiken mie sitten ymmärsin, juuri näin. Aamulla kylmänä kerkesin jo peiton alle ootteleen ja sitten kuulu se perkalee "Naks", mutta joutaahan sitä jo viiden aikaan kahvin keittoon.

JohnBoys:
Mikä oli loppujen lopuksi vikana? Mulla sama laite ja samat oireet.

SportTraveller:

--- Lainaus käyttäjältä: JohnBoys - 24.10.2022     kello on 09:56 ---Mikä oli loppujen lopuksi vikana? Mulla sama laite ja samat oireet.

--- Lainaus päättyy ---
Ihan vähän viiveellä mutta sytytyskärjet oli död. Hienosti on toiminut sittemmin, varmaan 60 - 70 vuorokautta ollut pörisemässä remontin päälle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View