rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Yliopisto kaupunki.  (Luettu 1171 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Yliopisto kaupunki.
« : 19.01.2011 kello on 20:39 »
On se vaivatonta tuo terveyden tilan seuraaminen, kun asuu yliopisto kaupungissa. On kaikenlaisia kartotuksia ja tutkimuksia. On lääke kokeiluja ja testejä. Valitsee vain itselle sopivan. Tutkitaan veret ja kuset. Punnitaan ja mitataan. No pitää olla aikaa näihin, ja sitähän osa-aika eläkelläisellä on.  ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Yliopisto kaupunki.
« Vastaus #1 : 19.01.2011 kello on 22:17 »
ja jostain koekanin hommista veläpä maksetaankin .... :) jos uskaltaa koekaniiniks vaan mennä  ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:37
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Yliopisto kaupunki.
« Vastaus #2 : 26.01.2011 kello on 15:18 »
Meikäläinenkin on yhdessä diabeteslääketutkim uksessa koekaniinina.Oonpah an ainaki tarkassa seurannassa,ja kaikki diabeteslääkkeet saa tutkimuksen aikana ilmaseksi.Lääkärin juttusilla ja hoitajien "kiusattavana" pitää käydä 2-6 viikon välein.No tosipuheissa nuo hoitsut on taitavia ottamaan verikokeita,ja mukavia ihmisiä muutenkin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Yliopisto kaupunki.
« Vastaus #3 : 26.01.2011 kello on 15:31 »
Nyt kävi tässä ekassa tutkimustouhussa niin, että kun olin käynyt eka kerran syynissä. Lääkäri soitti muutaman päivän päästä, että sokeriarvot on liian alhaalla. Elikkä en kelvannut mukaan kokeiluun.  :o

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Yliopisto kaupunki.
« Vastaus #4 : 26.01.2011 kello on 20:29 »
on hienoa , et porukat uskaltautuu koekaniiniksi , kun noita lääkeitä testataan ihmisillä ... itse en uskaltais , kun olen muutenkin aika huono ottamaan lääkkeitä , jos ei ole ihan pakko ... niin  pitkitän kyl niiden ottoa viimiseen asti ...ainakin särky ja tulhdusläkkeet niin ja välil kyl muitakin kipulääkkeittä .. joka ei välttämäti ole aina hyvä juttu ..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:37
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Yliopisto kaupunki.
« Vastaus #5 : 27.01.2011 kello on 09:35 »
Sää oot Turhan Höpöttäjä liian terve ihminen,mutta se on kuule vaan aivan hyvä juttu ;D.Ei se hääviä aina oo,kun suvuista on saanu kummaltakin puolelta geeniperimään kaikki p..ka jutut >:(.No periksi ei anneta!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Yliopisto kaupunki.
« Vastaus #6 : 27.01.2011 kello on 10:32 »
Joo,kyllä minä niitä sokeri lääkkeitä vielä popsin. Kolestroli lääkkeet lopetin. Pikku hiljaa muutan tuota ruokahommaa, kirjan Tasainen verensokeri Parempi terveys mukaiseksi. Tavoite on että saisin kaikki lääkkeet pois. Sokeri lääke on halpa, joten siinä ei tule konkurssia niin kuin kolestroli lääkkeen kanssa.  ::)