Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Poksi vaunu

<< < (6/8) > >>

mike:
Mikähän firma mahtoi olla kyseessä? Itselle as autoa ostaessa kävi aivan samalla lailla. Yritti nostaa vaan hintaa. Olis sitten myynyt tonnia halvemmala mut ehdin jo ostaa.

Erkki:
Poksi vaunun ostajien kannattaa olla yhteydessä Tuusulassa olevaan https://www.kkkivinen.fi/

Pari asuntovaunukauppaa olen tehnyt Karo Kivisen kanssa. Erinomaista asiakaspalvelua. Suosittelen.  Thumb

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Erkki -  6.07.2022     kello on 20:52 ---Poksi vaunun ostajien kannattaa olla yhteydessä Tuusulassa olevaan https://www.kkkivinen.fi/

Pari asuntovaunukauppaa olen tehnyt Karo Kivisen kanssa. Erinomaista asiakaspalvelua. Suosittelen.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vinkistä.Laitan muistiin.
Maanantaille sovittu nouto Poksille.

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  6.07.2022     kello on 20:11 ---Mikähän firma mahtoi olla kyseessä? Itselle as autoa ostaessa kävi aivan samalla lailla. Yritti nostaa vaan hintaa. Olis sitten myynyt tonnia halvemmala mut ehdin jo ostaa.

--- Lainaus päättyy ---
Minä olen ainakin tehnyt yksityisen kanssa kauppaa.

Pate:
Hiukan kulutuksia mittailin Poksin kanssa.
Tyhjällä autolla maantieajoa ja nopeudet max. 90km/h oli kulutus 7,1l/100km ja nopeuksilla max. 110km/h kulutus 8,1l/100km.
Poksi perässä maantieajoa max. 100km/h kulutus 10,7l/100km (ajettu myös 5-vaihteella).
Kokeiltu myös ilman 5-vaihdetta max. 80km/h jolloin kulutus nousi 11,5l/100km:llä.
Kaikkien laskenta etappien välimatka noin 100-170km.
On huomioitava että nyt ei ollut Jumpyssa tehopoksi paikallaan.Oli hiukan nihkeää meno 5-vaihteella ilman tehopoksia.
Laitan päivitystä kun olen laittanut tehopoksin takaisin autoon.

Ensivaikutelma parin päivän reissulta on positiivinen.Pienih än se on ja vaimolla miettiminen että mitä voi ottaa mukaan.
Sanoin että kyllä se teltan korvaa ja ainakin saman verran sopii varusteita kuin rinkkaretkeilijöill ekin  ;)

Ja täyskasko + liikennevakuutus vain 76 euroa/vuosi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View