Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Poksi vaunu

<< < (3/8) > >>

Karabiilisti:
Kyllä poksi on oiva vaunu.
Jos riittää tarpeisiin kooltaan ja Erityisesti jossei ole tarvetta egoa kohotella.

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 27.06.2022     kello on 12:14 ---Pientä on täälläkin  :D

Viime kesänä 1,6 TDI Golf-auto kulutti maanteillä rekkanopeudessa dieseliä pikkuisen yli 7 l/100km (kojetaulun näytöltä). Hinauksessa oli T.E.C. kevytvaunu <750 kg. Matkaa jäi Pohjois-Norjan reissulla taakse n.2800 km.
Meneeköhän Poksilla paremmaksi?   :)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Kesäkelissä Golf-auto kuluttaa pitkillä matkoilla maantieajossa alle 4 l/100km (kojetaulun näyttö).

--- Lainaus päättyy ---
Eihän Jumpylla pääse noihin lukemiin ilman vaunuakaan joten ei tule kilpailua siinä suhteessa.
Kunhan saadaan Poksi käyttöön niin kokemuksia kirjaan tänne.
Onhan siinä puutteensa ja aika näyttää kuinka pitkään siinä viihdytään.

Roksis:
Toista vuotta olen Poksissa asunut ja hyvin menny. Reissannu en ole.  Thumb

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 27.06.2022     kello on 15:09 ---Eihän Jumpylla pääse noihin lukemiin ilman vaunuakaan joten ei tule kilpailua siinä suhteessa.
Kunhan saadaan Poksi käyttöön niin kokemuksia kirjaan tänne.
Onhan siinä puutteensa ja aika näyttää kuinka pitkään siinä viihdytään.

--- Lainaus päättyy ---
Mitä Jumpy sitten kuluttaa vaunun kanssa...?

Mulla Scudo samalla tekniikalla vie noin 7,5 litraa ilman vaunua. Joskus kauan sitten mulla oli Liteace bensa veturina ja kulutus nousi Spriten Alpine vaunua vedettäessä kaksinkertaiseksi. Eli kulutus nousi 9-10 litrasta lähes 20 litraan. Just ja just pääsi 80 nopeutta.

mjo33400:
Ensin puhutaan poksista ja sitten yhtä äkkiä onkin kulutus pääasia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View