Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Poksi vaunu

(1/8) > >>

Pate:
Niinhän siinä kävi että Polar Kafista löytyi kosteutta sen verran paljon ettei enää tässä iässä jaksa alkaa sitä saneeraamaan.
Joten myytiin pois ja nyt on seuraajan hankinta edessä. Paljon olen kehuja kuullut noista Poksi vaunuista. Ei ole kosteusongelmia noissa kuulemma.
Onhan ne aika askeettisia mutta kaikkea ei voi saada. Aina jostain joutuu tinkimään. Mutta ehkä tuo Poksi 126 NTL olisi kahdelle eläkeläiselle kesäkäyttöön sopiva vaunu?

Jos foorumilaisilla olisi tietoa ja kokemusta Pokseista niin mielelläni kuulisin kokemuksista.

Aakku:
Poksista ei ole kokemusta...

Olen sellaista toisinaan suunnitellut Scudon perään. Kevyt vaunu voisi olla valttia nykyisillä polttoainehinnoilla .

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.06.2022     kello on 17:26 ---Poksista ei ole kokemusta...

Olen sellaista toisinaan suunnitellut Scudon perään. Kevyt vaunu voisi olla valttia nykyisillä polttoainehinnoilla .

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mietin itsekin.Eihän tuo paina mitään pakettiauton perässä.Ja kyllä se aina teltan päihittää.

Pate:
Eipä näy kokemuksista mitään palautteita.
Varauksen tein Poksi N 126 NTL vaunusta ja mahdollisesti ensi viikolla nouto.
Ei kai täältä foorumilta häädetä kuitenkaan kun tuommoisen menin hankkimaan?  :'(

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 27.06.2022     kello on 07:59 ---Ei kai täältä foorumilta häädetä kuitenkaan kun tuommoisen menin hankkimaan?  :'(

--- Lainaus päättyy ---

Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View