Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Asuntovaunun teko

<< < (7/9) > >>

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.10.2022     kello on 18:19 ---Näinhän se aikoinaan kävi Mäkivirran Onnillekin.
Teki vaunun, kun oli Saksassa nähnyt sellaisia ja sitten naapurit rupes kyseleen, että teetkös mullekin...?

--- Lainaus päättyy ---

maailma on muuttunut aika paljon 60vuodessa. silloin ei tainnut olla nettikaravaanissa 1667:ää vaihdokkia?

Niinkuin kirjoitin, matkailukorin tekeminen voisikin olla järkevää jos sellaisen haluaa, kun vain silloin ja tällöin on joku myynnissä. Ruotsissa yleensä enempi, mutta yleensä sielläkin maks 5kpl.

kun ei ole tarjontaa, on paljon fiksumpaa tehdä itse jos löytyy visio, taitoa, aikaa ja tilat :)

Tottakai vain rakentamisen ilostakin voi rakentaa vaikka mitä, mutta realistisesti järkeväksi sitä ei voi sanoa.

Itse olen tyytynyt aina vain parantelemaan(joskus jopa korjaamaan) tehdastekoisia.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 24.10.2022     kello on 06:52 ---Niinkuin kirjoitin, matkailukorin tekeminen voisikin olla järkevää jos sellaisen haluaa,

--- Lainaus päättyy ---

Ajatus on monesti kiehtonut.
Ensin kun muuttaisi lavan sellaiseksi, että laidat saisi pois....

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.10.2022     kello on 10:18 ---Ajatus on monesti kiehtonut.
Ensin kun muuttaisi lavan sellaiseksi, että laidat saisi pois....

--- Lainaus päättyy ---

Miksi ne pitää saada pois, onhan lavalla tarpeeksi leveyttä kulkuväylälle ja enemmänkin

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 24.10.2022     kello on 11:19 ---Miksi ne pitää saada pois, onhan lavalla tarpeeksi leveyttä kulkuväylälle ja enemmänkin

--- Lainaus päättyy ---

Jos rakenne olisi pyöräkoteloihin asti täysleveä, niin olishan se paljon lisää.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.10.2022     kello on 12:03 ---Jos rakenne olisi pyöräkoteloihin asti täysleveä, niin olishan se paljon lisää.

--- Lainaus päättyy ---
Steppariinko kori? Eikös fleetside'ssa loksu tule vastaan aina ennen laitoja. Ja muut ei step-side'ja rakentele kuin amerikaanot.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View