Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Käytetyn auton ostamisesta
Hauho:
Olen kolme viimeisintä autoa ostanut ALD:ltä. Ei ole kaupoissa ollut jälkikäteen mitään valittamista. Autot ovat olleet Volvo 60, Citroen iso Picasso sekä nykyinen VW Tiguan, Kaikki bensa-autoja kolmen vuoden liisareina olleita n 60-70 tuhatta km ajettuja. Kaikille tuli 6 kk:n takuu ja ainoa pikku homma hoidettiin merkkikorjaamossa myyjän laskuun.
Kosmic:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 20.06.2022 kello on 12:38 ---Mulle riittää, kun saa istua korkeammalla kuin transiittikuskit... 😂
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
kimi:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naista-autoliikkeista-tehdaan-eniten-valituksia-yksi-on-ihan-omissa-sfaareissaan-mikaan-muu-ei-selita/7958324
Ei kai SAKA ole sen kummempi kuin muutkaan autoliikkeet. ALD taas kierrättää leasingsopimuksen päätyttyä autot eri liikkeiden kautta. Eräs foorumin käyttäjistä kertoi jonkin aikaa sitten lunastaneensa omassa käytössä olleen leasarin autoliikkeestä. Sai sen sitä kautta edullisemmin kuin leasing yhtiöltä suoraan sopimuksen päätyttyä. Kuviot autokaupoissa ja kauppojen välillä on mielenkiintoisia. Väiuttäisin, että on ihan normaalia, että vanhan leasingauton voi löytää ihan mistä vaan liikkeestä sopimuksen päätyttyä.
Karabiilisti:
Varsinkin isomman perheauto koon autoista aika moni on ollut uutena liisari.
Rekisteristä kun katselee vanhoja omistajia niin sieltä se selkiää...
Yleensä niitä on huollettu paremmin kun ei mene omasta pussista.
Toisaalta ajokin on voinut olla kovempaa.
Reissaaja80:
Joo mullakin on nykyinen auto entinen liisari ja siinä ei ole ollut mitään valittamista. ALD:ltä olen katsellut muutamaa muutakin vaihtoehtoa, että entisen liisarin hankinta ei sinänsä pelota. Ja SECTOlta yksi vaihtoehto. Oikeastaan vain yksi listalla oleva auto on "yksityisen" omistuksessa ollut.
SAKAsta vaan on aika paljon kommentteja miten suhtautuminen muuttuu, kun rahat tiskissä. Toki paljon myyvät ja paljon tulee silloin myös palautetta.
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 19.10.2022 kello on 11:01 ---Kaikille tuli 6 kk:n takuu ja ainoa pikku homma hoidettiin merkkikorjaamossa myyjän laskuun.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt näyttää olevan ALD takuu 12kk/20tkm. Kyllä piilevät viat tuossa ajassa tulee jo esille, jos ei koeajossa huomaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta