Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Päiväajovalot

<< < (2/2)

sepej:
Vika löytyi, muuntaja on ainakin viallinen. Vasemman puolen valoille menevä jännite on 1,1V ja muuntaja sirisee. Pitääpä etsiä, löytyisikö muuntaja varaosana tai vaihtaa koko sarja. 

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 16.05.2022     kello on 13:06 ---Jos haittaa nuo valot niin laittaa tipan mustaa maalia päälle. Tai teippi katsastuksen ajaksi.

Mulla on ollut moinen monta vuotta jo eikä ole katsurit kiinnittäneet niihin huomiota vaikka valo taaksepäin näkyykin.

--- Lainaus päättyy ---
voi härttanen sentään..... ajattelitko että joku tarvitsee niitä autossaan

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 16.05.2022     kello on 13:06 ---Jos haittaa nuo valot niin laittaa tipan mustaa maalia päälle. Tai teippi katsastuksen ajaksi.

Mulla on ollut moinen monta vuotta jo eikä ole katsurit kiinnittäneet niihin huomiota vaikka valo taaksepäin näkyykin.

--- Lainaus päättyy ---
No ei siitä sen enempää sanomista tullut...

Ei pyydetty poistamaan, eikä peittämään.
Toki lupasin seuraavalla kerralla napsauttaa kojetaulun katkaisimesta kameran pois päältä ennen katsastusta.

Masa matkailija:
Mulla aikanaan E-mersun 212 alkuperäis-dlr:t alkoi temppuilemaan. Irrotin ja purin pöydälle, oli vesi tehnyt tehtävänsä ja poistunut. Puhdistin ja juotin uudet piuhat syöpyneiden folioiden tilalle, ja avot taas toimii,  lakkaa päälle runsaasti niin kestää pidempäänkin.

Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla

sepej:
Tiedoksi tästä aiheesta: Hella  2PT 177 696-701 käy tähän kiinnitykseltään (kaksi ruuvia/lamppu). Joissain Hymereissä on tämä sama sarja käytössä. Alkuperäistä turkkilaista settiä ei ole enää saatavana ja silläkin oli hintaa 430€+rahti. Hellan sarjassa on molemmat valoketjut ja hintaa Autodocissa n.120€.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View