Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Bonus- ja jäsenalennukset polttoaineista
Hauho:
Kun vein tänään saman kylän Supermarkettiin ja ja toisella reissulla S-markettiin tyhjiä kauppareissulla, huomasin että Super hyvitti purkeista 10c ja S 15 c (molemmat samankokoisia Pepsi-purkkeja).
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 10.05.2022 kello on 18:53 ---Kun vein tänään saman kylän Supermarkettiin ja ja toisella reissulla S-markettiin tyhjiä kauppareissulla, huomasin että Super hyvitti purkeista 10c ja S 15 c (molemmat samankokoisia Pepsi-purkkeja).
--- Lainaus päättyy ---
Eikö purkin kyljessä o pantin arvo?
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 10.05.2022 kello on 10:55 ---Ainakin K ryhmä huomioi pullojen ja tölkkien pantit, niistä kuulemma saa pisteitä
--- Lainaus päättyy ---
Tässä on sitten tapahtunut muutos. Tai sitten on kauppakohtainen. Citymarketissa nimenomaan tähän olen kiinnittänyt huomiota. Kuitissa oli eritelty siten että plussapisteitä kerryttävä summa oli kokonaissumma miinus pullonpalautuksista tullut hyvitys. Omasta mielestäni tämä oli täyisn periaatteiden vastaista. Sehän ei kuulu lainkaan heille mitä maksuvälineytä käytän ostosten maksamiseen, vaikka tässä niin pienistä summista puhutaankin yksilötasolla, ettei merkitystä oikeasti ole. Peruaatteesta siis aina ensin pyydän että kassatäti palauttaa minulle rahat käyeisenä. Sitten maksaessa vielä maksetaan ensin käyeisellä ja sitten loput kortilla.
seppoko:
Minä olen aina ihmetellyt joittenkin ilmoituksia ABC:n kalleudesta. Tässä Kuopion keskustan asemia. Erikseen huomioitava GT:n asema satamassa. Hinta oli 4 päivää vanha, muut sen päivän.
Ps. Tänään oli lehdessä, että Peeässä maksaa 3% ylijäämän palautusta. Saapa nähdä paljonko tulee?
K.E.V:
Helsingissä ainakin pääsevät johtopaikkaan hinnoissa.
https://www.polttoaine.net/index.php?asema=ABC
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta