Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Bonus- ja jäsenalennukset polttoaineista

<< < (4/8) > >>

Alan:
Mun mielestä se kasvattaa. Ei muuten menisi tässä taloudessa 900 euron kk raja rikki useimpina kuukausina.

Karabiilisti:
Kyllä tankkaukset menee kokonaisbonuksen laskentaan...sen näkee tuolta s mobiilistakin helposti.
Bensa/diesel saa tankkausbonuksen verran bonusta mutta sitten perunoista,  oluesta yms saa enempi bonusta kun kokonaisbonus kasvanut myös...
Ei tuo isolta tunnu mutta s-mobiili kertoo että 12kk aikana bonusta maksettu rahana 658,46 eur....eikä tuosta mene veroakaan...

Tuosta syystä ei ole tullut käytettyä sfc tankkausetuja eikä tule jatkossakaan kun ovat minimaalisia.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  9.05.2022     kello on 22:26 ---Minä voin sitten korjata tuotakin "tietoa" kun tein hieman laskelmia.

Tankkausbonus EI kasvata sitä summaa, mistä bonus lasketaan. Bonus lasketaan muiden tuotteiden summasta ja siihen lisätään tankkausbonus  sekä maksutapaetu.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä tuli ajatusvirhe. Kyllä se kasvattaa, mutta tankkausbonuksista ei saa prosenttibonuksia. Esimerkki:

Kuukauden ostot ovat 900, josta polttoainetta 200l hintaan 2,25=450€ ja muut ostot 450. Bonus 5%.
Muista ostoista palautus 5%x450=17,5€
Polttoaineesta  5cx200l=10€
Lisäksi jos maksaa S-pankin pankkikortilla 0,5% 4,5€
 Yhteensä 32€

Jokohan nyt meni oikein?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  9.05.2022     kello on 21:58 ---Pitää huomata että tuo bensa/diesel ostos lisää kk ostoja, jolloin muiden ostosten bonus kasvaa.
Siksi lämmitysöljykin kannattaa ostaa abc.

Olikohan se 900 eur täydet bonukset... sehän tulee jo lähes polttoaineesta, lämmitysöljystä, (sähköstä ja vakuutuksista, liittymistä).

--- Lainaus päättyy ---
Sähän tiedät mikä on minä minä minä minä.
MINÄ voin kertoa etten ole ostanut lämmitysöljyä koskaan ;)

Aakku:
Minä en saa S-kortilla mitään bonuksia...

Käytössä on vain emännän rinnakkaiskortti. Bonukset menee emännälle, enkä ole niistä koskaan kuullut mitään.  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View