Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Thetford jääkaappi polttaa sulakkeen
Ossi66:
Sitä nyt aloin mietiskeleen, oliko siellä Tuurin Onnelan tolpissa vikavirtasuojat.... Ei jaksa muistaa :-\
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.05.2022 kello on 13:21 ---Eli ei ole vikavirtasuojaa ;D
Mun silmiin pelkät sulakkeet ;)
Näkymä Detskun kaapista
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Selvä juttu, eli ei ole vikavirtasuojaa
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.05.2022 kello on 13:37 ---Sitä nyt aloin mietiskeleen, oliko siellä Tuurin Onnelan tolpissa vikavirtasuojat.... Ei jaksa muistaa :-\
--- Lainaus päättyy ---
No minä en tiiä onko se vikavirtasuoja vai sulake, siinä on lipsutin jossa punaisella Off ja vihreällä On. Kummallekin pistokkeella omansa
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 13.05.2022 kello on 14:57 ---No minä en tiiä onko se vikavirtasuoja vai sulake, siinä on lipsutin jossa punaisella Off ja vihreällä On. Kummallekin pistokkeella omansa
--- Lainaus päättyy ---
Oliko lisäksi pieni painike jossa luki "test", monesti keltainen tai sininen myös muitakin värejä (itsellä valkea test ja vipu keltainen). Taitaa olla niin uusia (alle 20v) tuurin rasiat että niissä on jo pakolliset. Niin ja koko on kahden sulakkeen levyinen mutta vipu on kapeampi kuin kahdessa sulakkeessa.
Arska:
Ei minusta sellaista test namiskaa siellä ollut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta