Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
seppoko:
Mitähän muovisäkkiä käyttävät noissa isoissa biojäteastioissa? Näyttävät ihan samanlaisilta kuin kaupan hedelmäpussit. Sen takia meillä pyritään ostamaan hedelmät niissä, että saadaan jätepusseja bioastiaan.
reissu:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 27.01.2025 kello on 16:48 ---Noita kaupan biohedelmäpusseja olen käyttänyt ja jos on bioastia viikon tyhjentämättä niin pussi on niin riekaleinen että saa käyttää koko astian kompostorilla.
--- Lainaus päättyy ---
Olen kokeillut tuollaisista pusseista leikata suikaletta, jolla olen omenapuun oksastuksessa sitonut vartetun pääoksaan. Huonosti se kestää suorassa auringonpaisteessa ja menee parissa kuukaudessa aika rapeaksi. Ei jatkoon siinä käytössä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 27.01.2025 kello on 22:13 ---Olen kokeillut tuollaisista pusseista leikata suikaletta, jolla olen omenapuun oksastuksessa sitonut vartetun pääoksaan. Huonosti se kestää suorassa auringonpaisteessa ja menee parissa kuukaudessa aika rapeaksi. Ei jatkoon siinä käytössä.
--- Lainaus päättyy ---
Siinä se olikin.
Monetkin muovit hapertuu UV:n vaikutuksesta aika nopeasti.
Kompostissa ei sitten tapahdu mitään.
armas ujomieli:
Aatellut jossain vaiheessa päivittää 90-luvun lopusta ja 2000 luvun alusta olevaa kotiteatteri vehkeistöä:
https://www.veikonkone.fi/6925281946820-jbl-a120p-subwoofer-musta
megaman:
^
Hyvin jytisee...
Mietin äsken Tokmannilla kun hain linnuille pähkinöitä, myymälässä oli näitä OHO! lappuja... esim. 4 os. jatkojohto sisäkäyttöön 8,49€
Syksyllä oli 8 os. johto 2,49€. Koiralle Dentastix purutikku laatikko oli kuukausi sitten n. 7€ ja nyt oli OHO! 12€ ja rapiat...
OHO = On Halpuus Ohi :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta