Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
megaman:
Nopeaa toimintaa Lähitapiola. Thumb
Torstaina tippui rillit pesuhuoneen kivikovalle laattalattialle ja rillit rikki. Perjantaina hain optikolta kustannusarvion. Eilen tiistaina vahinkoilmoitus sisään ja tänään keskiviikkona rahat tilille. 😮
Hitain lenkki ketjussa olin minä ite.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 6.11.2024 kello on 18:33 ---Nopeaa toimintaa Lähitapiola. Thumb
Torstaina tippui rillit pesuhuoneen kivikovalle laattalattialle ja rillit rikki. Perjantaina hain optikolta kustannusarvion. Eilen tiistaina vahinkoilmoitus sisään ja tänään keskiviikkona rahat tilille. 😮
Hitain lenkki ketjussa olin minä ite.
--- Lainaus päättyy ---
Turva ei oo noin nopea, tein vahinkoilmoituksen melkein kuukausi sitten, ei oo kuulunut yhtään mitään. Kerran soitin ja jonotin reilu puolituntia, eka virkailija ei osannut sanoa yhtään mitään, puhelu siirrettiin toiselle henkilölle, taas jonotusta ja vihdoin vastattiin. No eipä löytynyt vahinko ilmoitusta, aikansa kun etsi niin vihdoin löytyi. Virkailija luki sen ja sanoi että tään on ihan selvä juttu, kuuluu korvauksen piiriin. No siitä on jo kolmisen viikkoa. Viesteihin vastataan vain että katso käsittelyajat netistä.
megaman:
Just kehuin kaverille Lähitapiolan nopeeta toimintaa, ifissä nopeaa kuulemma myös, mutta sitten vaimollaan vakuutus Turvassa ja homma kestää kuukausia ja kyselevätkin vielä. 😮
Karabiilisti:
Ukrainan sotakin alkaa olemaan loppusuoralla. Trump lupasi lopettaa sen vuorokaudessa...jot en tammikuun lopussa alkaa jälleen rakennuksen aika. Thumb
EIkä sotimisesta enää muutenkaan tahdo tulla mitään...
https://www.is.fi/digitoday/art-2000010816369.html
Arska:
Vielä tuohon Turva korvaus asiaan, viime yönä laitoin viestiä sinne, iltapäivällä tuli viesti että vakuutus korvaa, mutta liian kauan tuo päätöksen teko kesti. Eipä edes kyselty kuittien perään tai lääkärintodistusta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta