Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
mike:
Olisko toi lixiana parempi tuohon tarkoitukseen? Tosin helvetin kallis!
megaman:
Varmaan omassa ymmärryksessä vikaa, kun monet somepostaukset yms. jää itseltä usein arvailujen varaan. Jotain kirjoitetaan ja kuvakin liitetään, silti viestin ydin jää epäselväksi. Jotenkin oletetaan, että lukijalla on aina asiaa koskevat taustat tiedossa.
Selkeyttä, vähempi arvailua. 😉
reissu:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 1.11.2024 kello on 11:28 ---Varmaan omassa ymmärryksessä vikaa, kun monet somepostaukset yms. jää itseltä usein arvailujen varaan. Jotain kirjoitetaan ja kuvakin liitetään, silti viestin ydin jää epäselväksi. Jotenkin oletetaan, että lukijalla on aina asiaa koskevat taustat tiedossa.
Selkeyttä, vähempi arvailua. 😉
--- Lainaus päättyy ---
Onko sitten mulla säädöissä vikaa, mutta viestin lainauksessa mukaan tulee vain viimeksi kommentoitu, jolloin aiemmat aiheeseen liittyvät kommentit/lainaukset ovat arvailujen varassa.
reissu:
--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 1.11.2024 kello on 14:03 ---Onko sitten mulla säädöissä vikaa, mutta viestin lainauksessa mukaan tulee vain viimeksi kommentoitu, jolloin aiemmat aiheeseen liittyvät kommentit/lainaukset ovat arvailujen varassa.
--- Lainaus päättyy ---
Malliksi:
Onko sitten mulla säädöissä vikaa, mutta viestin lainauksessa mukaan tulee vain viimeksi kommentoitu, jolloin aiemmat aiheeseen liittyvät kommentit/lainaukset ovat arvailujen varassa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 1.11.2024 kello on 14:03 ---Onko sitten mulla säädöissä vikaa, mutta viestin lainauksessa mukaan tulee vain viimeksi kommentoitu, jolloin aiemmat aiheeseen liittyvät kommentit/lainaukset ovat arvailujen varassa.
--- Lainaus päättyy ---
Tämän palstan asetuksissa tulee 'vain' se viimeinen.
Tuskimpa kukaan muuta tarvitseekaan, kun yleensä on lukenut koko ketjun...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta