Vaimo harmittelee kun ei voi huulipunaa laittaa kuin toiselle puolen😄
|
Taivaan vallat, että toivon teille sydämestäni paranemisia ja voimaa mennä eteenpäin. Kyllä niitä etelänmatkoja sitten järjestyy kunhan terveys palautuu. ^ Paranemista ja tsemppiä teille. Kyllä niitä etelän matkoja vielä tulee. Selkeyttä, vähempi arvailua. 😉 Varmaan omassa ymmärryksessä vikaa, kun monet somepostaukset yms. jää itseltä usein arvailujen varaan. Jotain kirjoitetaan ja kuvakin liitetään, silti viestin ydin jää epäselväksi. Jotenkin oletetaan, että lukijalla on aina asiaa koskevat taustat tiedossa. Onko sitten mulla säädöissä vikaa, mutta viestin lainauksessa mukaan tulee vain viimeksi kommentoitu, jolloin aiemmat aiheeseen liittyvät kommentit/lainaukset ovat arvailujen varassa. Onko sitten mulla säädöissä vikaa, mutta viestin lainauksessa mukaan tulee vain viimeksi kommentoitu, jolloin aiemmat aiheeseen liittyvät kommentit/lainaukset ovat arvailujen varassa. Malliksi: Onko sitten mulla säädöissä vikaa, mutta viestin lainauksessa mukaan tulee vain viimeksi kommentoitu, jolloin aiemmat aiheeseen liittyvät kommentit/lainaukset ovat arvailujen varassa. Onko sitten mulla säädöissä vikaa, mutta viestin lainauksessa mukaan tulee vain viimeksi kommentoitu, jolloin aiemmat aiheeseen liittyvät kommentit/lainaukset ovat arvailujen varassa. Tämän palstan asetuksissa tulee 'vain' se viimeinen. Tuskimpa kukaan muuta tarvitseekaan, kun yleensä on lukenut koko ketjun...
Niin, tässähän olisi vielä 29 työaamua ennen eläkkeelle siirtymista pidettävien lomien alkua. On se vain ikävä tosiasia niin, että kroppa alkaa hapertua... saapa kattoa. Mökille ajaessa mietin et nyt olis se oikea hetki siirtyä täältä synkkyydestä sinne Espanjan aurinkoonKivahan lämmössä on olla, harmi kun minä en viihtyisä kuin 2 tai jos oikein sinnittelis vois 3 viikkoakin olla. Mökille ajaessa mietin et nyt olis se oikea hetki siirtyä täältä synkkyydestä sinne Espanjan aurinkoonFiksua ajattelua, entäs toteutus ![]() Fiksua ajattelua, entäs toteutusLompakko näyttää tällä hetkellä et muutaman kerran vuodessa voi nautiskella lämmöstä mut työn alla on toteutus et kesät vietetään mökillä ja talvet auringossa |