Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 22.08.2024 kello on 07:20 ---Viime päivinä oon miettiny ett pitäiskö vaihtaa auto. Varsinaista auto kuumetta ei oo mutta kun oon huomannut ett civicistä nouseminen aiheuttaa ähkimistä😄 ku penkin on niin matalalla, tarvis vähän korkeemman auton.
--- Lainaus päättyy ---
XC70 on kiva kun penkki on suoraan istumakorkeudella ;D Ei tarvii kuiteskaan kiivetä kyytiin kuten korkeammat (XC60 jne.)
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.08.2024 kello on 09:14 ---Taisi tuo olla sama auto - keulan painauma näkyy myyntikuvissa. Mutta onko takaoven kolari tullut kuvien oton jälkeen???
--- Lainaus päättyy ---
Sama auto, keulan painaumaa en ainakaan itse kännykällä näe, vaikka suurennan kuvaa. Ja etukäteen sitä ei voinut tietää. 🙂
"Moro! Kiitos viestistä. Pahoittelut ettei huomattu teitä pihalla eikä tultu palvelemaan. Takaovessa tosiaan on ikävät jäljet. Tämä toki käydään läpi kaikille jotka autosta kysyvät, mitään salattavaa asiassa ei ole eikä toki kuvia ole mitenkään muokattu jälkiä häivyttämään. Kaupan yhteydessä on mahdollista sopia oven maalauksesta. Siisteimmästä päästä tämä ei ole, ei tietysti ihan uusikaan iältään enää..... "
Se vaan ihmetytti, miten moisesta romuläjästä joku kehtaa pyytää neljä ja puol tonnia... :laugh:
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 22.08.2024 kello on 09:33 ---Sama auto, keulan painaumaa en ainakaan itse kännykällä näe, vaikka suurennan kuvaa. Ja etukäteen sitä ei voinut tietää. 🙂
--- Lainaus päättyy ---
Joo ei varmana näy, jos ei tiedä mitä etsii. Sinun kuvaan vertaamalla näki sivukuvasta kuopan rekisterikilven yläpuolella keulassa ;)
megaman:
Totta! Kuoppa näkyy nyt. 🙂
0yxxy0:
Saman huomannut kaikissa volvoissa jossa kuskin penkin sauma revennyt tai penkki kulahtanut niin kuva otetaan aina nii ettei sitä just ja just huomaa tai turvavyö peittää sen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta