Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
Captainkidd:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 19.04.2022 kello on 20:30 ---Mulle sanoi yx urakoitsija että hän tulee kaivamaan kuopan ja myös peittämääm kun levyt on siellä. :o
--- Lainaus päättyy ---
Mun urakoitsija teki samoin, paitsisi että nosti n. 200m2 levypinon sinne kuoppaan ja sitten peitti parin metrin syvyyteen. Maksoi satasen
Captainkidd:
Ja nyt kuuntelen toisella korvalla eduskunnan "keskustelua" Natoon liittymisestä.
Samalla mietin tota Ficc Moskova ralliin osallistumisen älyttömyyttä.
Myös päivän aatoksiin kuuluu ihmettely ettei ole varaa maksaa hoitsuille kunnon liksaa.
Just otettu 40 miljardia vippiä yrityksille, jotteivät olis kaatuneet koronan aiheuttamiin tappioihin.
Miks ihmeessä Marin ei nyt vislaa pelleilyä poikki ja ottais vielä yhden miljardin ja panis kerralla hoitsujen liksat tasolle mille ne kuuluvat.
Helppoa funtsittavaa ja yhtä helppoa toteuttaa.
Välillä mietin, että aika saakelin viileä talvi ollut täällä Portugalissa, mutta onneksi vähäluminen...
Viikonloppuna on kiva ajella Circuit Algarvelle vajaan sadan kilsan matka katsomaan MotoGP kisat. Seuraavana viikonloppuna sitten DTM kisat samalla Portimaon radalla. Molempiin VIP Lounge ja varikkoliput vähän toista tuhatta/vkl. Se on mukavaa funtsailua.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 20.04.2022 kello on 17:39 ---Mun urakoitsija teki samoin, paitsisi että nosti n. 200m2 levypinon sinne kuoppaan ja sitten peitti parin metrin syvyyteen. Maksoi satasen
--- Lainaus päättyy ---
Ajattelisin, että tästä saattaa kunnan ympäristöviranomais ella olla mielipide. Siihen katsomatta, onko niillä ylipäätään mitään vaikutusta ympäristöön vaiko ei.
Moponvirittäjä:
Ostaisko sähköfillarin.....
Moponvirittäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 20.04.2022 kello on 19:46 ---Ajattelisin, että tästä saattaa kunnan ympäristöviranomais ella olla mielipide. Siihen katsomatta, onko niillä ylipäätään mitään vaikutusta ympäristöön vaiko ei.
--- Lainaus päättyy ---
Kyse on kuitenkin ongelmajätteestä joten sanktiotkin sen mukaiset. Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta