Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
Masa matkailija:
Nyt ollut lähes vuoden vapaalla ja syksystä vanhuuseläkkeellä. Totean että elän varmaan onnellisinta aikaa, vaikka lomat ja Pekkaset loppui.
Eläke on riittävä kun hieman katsoo mihin tuhlaa, muuten menot pieneni yllättävästi. Jahka puoliso vielä pääsisi, noin 5 vuotta vielä jollei aloita aiemmin.
"Masi":
Itsellä tällä hetkellä noin 140 ja vaimolla 200 aamua eläkkeeseen, työpäiviä miinus lomat ja vapaat ;)
Hauho:
5000 eläkeaamua lähestyy ilman yhteiskunnan tukia.
Mutta muuten olen maksamani ja työnantajan eläkemaksut jo monesti käyttänyt eli olen loinen yhteiskunnalle.
jamppa508:
Monta kertaa näin mökkeilystä pitävänä ihmisenä miettiny etten koskaan haluaisi saarimökkiä, mut ei tuokaan niin häävi ole kun kesällä käyt saunassa pesulla ja kiipeät mökkiin noita rappusia takasin niin taatusti olis näin paksulla paita taas litimärkänä ;)
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 4.05.2024 kello on 15:40 ---Monta kertaa näin mökkeilystä pitävänä ihmisenä miettiny etten koskaan haluaisi saarimökkiä, mut ei tuokaan niin häävi ole kun kesällä käyt saunassa pesulla ja kiipeät mökkiin noita rappusia takasin niin taatusti olis näin paksulla paita taas litimärkänä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Saarimökin huonoin puoli on se, että osan aikaa vuodesta sinne ei pääse kuin hydrokopterilla. Ja toki kamojen roudaus on hankalampaa kuin jos autolla pääsisi mökille saakka. Lyhyelle venematkalla, oikeanlaisella veneellä ja saaressa olevalla mönkkärillä + peräkärryllä lisäriesa kuitenkin on kohtuullinen.
Plussapuolena se, että saa olla herrankukkarossa eikä tutut tai tuntemattomat eksy tontille vahingossa :laugh:
Saarimökkeilijät ovat oma lajinsa. Itse niihin kuuluvana tiedän.
Mutta onhan tuossa kuvassa olevat korkeuserot aika huimat :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta