Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä mietit?

<< < (142/266) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 21.03.2024     kello on 19:48 ---Kyllä samaa mieltä olen uudesta Torista kuin moni muukin palstalla.En tykkää  :'(

--- Lainaus päättyy ---

En ole ikinä mitään ostanut, enkä myynyt mutta piti oikein uteliaisuutta katsoa...
Samalta tuo näytti kun ennenkin, oli jopa kuntakohtainen haku mennyt kylätasolle.
Kai ne ongelmat on sitten siellä syvemmällä...?
Äppeihin en ole tutustunut.

megaman:
Mietin, että ei Boxerin akussa ollut kuukauden seisonnan jälkeen enää tarpeeksi virtaa käynnistystä varten. Pyöritti kyllä, mutta laiskasti ja neulat sätki mittaristossa. Defan hälytin tutkineen haukkaa omansa. Kolmeksi viikoksi virta on ennen riittänyt käynnistystä varten. No nyt on akku latingissa ja oppi taas jotain uutta, muttei kuitenkaan yllättänyt. 🙂

jamppa508:
Mietin miten pääsis joka keväisestä autokuumeesta eroon ??? mitään järkiperusteita ei vaihtoon ole kun vanhassa kaikki toimii ja kun 230 tuhatta menee just rikki niin autoliikkeestäkin saa varmaan vain kommentin et jos vaikka koittaisit itse myydä tuon ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 23.03.2024     kello on 07:08 ---Mietin miten pääsis joka keväisestä autokuumeesta eroon ??? mitään järkiperusteita ei vaihtoon ole kun vanhassa kaikki toimii ja kun 230 tuhatta menee just rikki niin autoliikkeestäkin saa varmaan vain kommentin et jos vaikka koittaisit itse myydä tuon ;D

--- Lainaus päättyy ---

Jatka vanhalla vaan, jää enemmän rahaa reissaamiseen.  Thumb

Mulla on 257 t. mittarissa ja aion nelisen vuotta ainakin vielä pitää.

k69:
Aatoksissa pyörinyt, ettei tässä vaan joutus päälle viiskymppisenä vaihtaa töitä. Ei entisessä eikä nyky maailmassa pitäs joutua miettimään enää tämmösiä, kun toinen jalka on ollu haudassa iän puolesta jo jonkun aikaa. Itsestä riippumattomista syistä saattaa lähi tulevaisuudessa tulla eteen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View