Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä mietit?

<< < (135/266) > >>

megaman:
Vaimon töissä (Keusote) laturinhihnan (rispaantunut) vaihtotyö talon vanhaan Transiittiin tarjottu paikallisesta monimerkkikorjaamos ta hintaan 250€ 😮

Paljonkohan hihna maksaa... kolmekymppiä? Ei ihme, että rahat loppuu ja on alijäämää, kun surutta nyljetään tuppeen.

Karabiilisti:
2 litraseen 00-06 transuun tarvikeremmi 6,59 _otonetissa.
orggis laatuna ja pidempänä remminä 17,90.

Vaihtoon menee 10min.  :laugh:

Melko normi katehan tuo on.... samaa kiskoo monet kauppiaat.  Ostaa kiinasta 2 eur ja myy 25 eur täällä. ;)

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen -  4.03.2024     kello on 19:30 ---Tori pilattiin tänään täysin, ihan  ittu täysin.

Miksi joku yksinkertainen ja toimiva pitää pilata ?

--- Lainaus päättyy ---
  Mielestäni tämä uusi Tori on monipuolisempi, kunhan opimme käyttämään sitä, on parempikin.
  Puhelin numeron poistamisen voi korvata kirjoittamalla sen ite tekstiosaan.
  Olen tähän mennessä tunnistanut luotettavan kauppakumppanin: 1. On nimi 2.Tunnistettu henkilö 3. On varaa omaan puhelinliittymään. 4. Pitää nimensä ja osoitteensa "puhelinluettelossa".
  Sikäl ku kaksi on toteutunut, kauppa on yleensä mennyt hyvin, vaikka lähetän ilman etumaksua.
  Vain yksi kauppa on toisella kauppa paikalla mennyt mönkään. Koska ostajalla oli vain nimi, lähetin MH. vastaanotaja maksaa rahdin, ei maksanut.

Yrjö:
  ^Oon opetellut uuden Torin käyttöä. Ehkä kaipaan isoja kuvia, joita en ainakaan vielä löytänyt? Mainosten katsomisella/ohittamisellahan maksan palvelun, jotkut väittää ettei ilmaisia lounaita ole? Voittoa tuottamaanhan tuo on tarkoitettu.
  Josko minä olen luottanut asiakkaisiin, niin myös ton allekirjoituksesa olevan oooppelin myyjäkin. Maksoin sen kun se oli ollut omistuksessani liki vuorokauden. Ilman todistajia ja velkakirjaa teimme kaupan.

Karabiilisti:
Puhelin numero saisi kyllä näkyä kaikissa.
Se on ollut niin kätevä varmistusmenetelmä kauppiaan aitoudesta.

Joku myyjä joskus kysyikin, kun sanoin että makselen etukäteen ja lähettelet sitten, että uskallatko maksaa ennakkona.
Sanoin että tottakai uskallan, mä nimittäin olen selvittänyt missä sä asut.   8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View