Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
megaman:
Akkujen kanssa on tosiaan sitten paloturvallisuusris ki. Jos vahinko sattuu ja vakuutusyhtiön kanssa joutuu tekemisiin, on parempi pystyä jotenkin todistamaan oma ammattitaito, sitä saatetaan myös kysyä.
Siis en tiedä, mutta kannattaa käydä läpi ja miettiä myös pahin mahdollinen ja käyttää tunnetun valmistajan aitoja hyvälaatuisia kennoja halvimpien piraattien sijaan. 🙂
k69:
Phylion XH370-10J
Tuommoinen, Verkkokauppa.com:sta tehokkaampi 350 euroa.
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 31.01.2024 kello on 08:05 ---eikös tuohon hintaan löydy jo uutenakin?
mikä akku tyyppi?
--- Lainaus päättyy ---
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 30.01.2024 kello on 19:34 ---Kovin on tiukassa löytää led alasvalosarja 4 kpl. Ø 55mm. värilämpötila 4000k
--- Lainaus päättyy ---
Tilasin paikallisesta tutusta keittiöfirmasta Savo merkkisen valosarjan perjantaina, joka saapuikin jo maanantaina. Asennus helposti alta 10 minuutin, kun napsutteli vain paikoilleen vanhoihin kalusteisiin.
megaman:
Mietin, että menipä kaksi vuotta nopeasti. Telian 24 kk. määräaikainen kännykkäliittymän hinta pompsahtaa
19.90€ ---> 30.50€. Eli taas pitää katsoa jotain tilalle. Thumbd
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 8.02.2024 kello on 22:19 ---Mietin, että menipä kaksi vuotta nopeasti. Telian 24 kk. määräaikainen kännykkäliittymän hinta pompsahtaa
19.90€ ---> 30.50€. Eli taas pitää katsoa jotain tilalle. Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Mulle soitteli Telialta poika, juteltiin liittymistä niitä näitä, yhtäkkiä poika sanoi ett minä oon nyt päivittänyt sun liittymät. Useamman kerran sain kysyä mitä päivittäminen maksaa, vihdoin sanoi 8,90 kertamaksu. No en suostunut moista summaa maksamaan kun ei edes kertonut mitä päivitti. Seuraavaksi hän päätti päivittää netin, se olisi taasen maksanut 10€kk. Sanoin en päivitä mitään ja suljin puhelimen. Alkaa olla jo kusetuksen makua Telialta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta