Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 23.12.2023 kello on 12:04 ---Asiakasfirman puolesta ei tullut nyt lahjaa, kai me on tehty huonoa duunia ;D
--- Lainaus päättyy ---
Sitä se on aina ollut.
Entiwanhaan suunniteltiin, neuvoteltiin alihankkijoiden kanssa ja aloitettiin tuotanto, osto sai joululahjat.... ::)
Lerssinen:
Olen aina vihannut suuria pörssiyhtiöitä ja ei tilanne ole siitä muuttunut.
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 22.12.2023 kello on 19:03 ---Eipä saanut monikansallinen pörssiyhtiö ostettua joulun aikaan työntekijöille lahjaksi edes kuivaa korppupussia.
Ei, en kaipaakkaan mitään krääsää mutta ajatusmaailma tämän puljun toiminnasta on melko helvetin kirkas, arvottomia palasia rattaissa.
--- Lainaus päättyy ---
Vuosien varrella on ajat ja kulttuuri muuttunut.
Joskus aiemmin meilläkin tuli työnantajalta (pörssiyhtiö) lahja minkä sai itse valita ilmoitetusta valikoimasta ja posti toi kotiin ennen joulua. Samoin alihankkijoilta tuli pulloa ja osalta myös persoonallisempia ihan käyttöön soveltuvia lahjoja. Enää ei kumpaakaan enkä itse niitä edes kaipaa. Sekä oma työnantajani että moni alihankkija laittaa tuon rahan keskitetysti johonkin hyväntekeväisyyskoh teeseen. Ja ihan hyvä niin, parempaan tarpeeseen menee.
Itselle on tullut tavaksi hommata oman tiimin jäsenille viinipullo ihan omasta pussista maksettuna. Tänäkin vuonna Ripasson mukana meni jokaiselle oma henkilökohtaisella ja yksilöllisellä kiitosviestillä varustettu joulukortti.
seppoko:
Miettinyt mihin olen laittanut kuusenkynttilöiden kaukkarin eilen?
Hesus:
minkä takia talvidiesel sotkee auton kylkeä enempi kuin kesä?
aina joku tippa tippuu ja pian on kamalan näköinen.
Työautossa (kuorma-auto) tankin korkki vuotaa hieman(3eria kokeiltu, kaikissa sama), eli jos tankkaa täyteen niin loiskuu tankin kylkeen, niin kesädiesel kyllä lähtee ihan vaan shampoo + painepesuri pois. Talvidiesel vaatii liuottimen sekä kovaa harjausta että puhdistuu.
Vai onko kyse tiesuolasta? tekeekö se dieselin kanssa semmoisen cocktailin että ei meinaa irrota tankin kyljestä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta