Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 20.10.2023 kello on 09:51 ---Vaihtaa ite niin ei kestä kun vartti ja auto... 7 autoon tuli jo vaihdettua. Thumb
2 hallitunkkia ja akkukäyttönen mutterimopo...homma sujuu Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Onko sulla korjaamo...?
Itse en vie muualle vaihdettaviksi, kuin pakon edessä. Tällä viikolla vaihdoin henkilöautoon pyörät. Oli pultit vedetty ilmeisesti pyssyllä aivan älyttömän tiukkaan. Huoltojen jälkeenkin tarkistan itse vielä pulttien kireyden oikeaan momenttiin. Se on sellaista hosumista, kun pitää vartissa vaihtaa pyörät.
megaman:
Joskus päässyt kaverin nosturille renkaanvaihtoon, helposti puoli tuntia ja enempikin menee siinä aikaa, kun ei olla missään F1 kilpailussa, vaikka on pelit ja vehkeet paineilmalla. 🙂
Olihan tossa joskus paikallisessa rengasputkassa amispojat tunkanneet Cadillacia bensatankista... :o
Karabiilisti:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 20.10.2023 kello on 10:14 ---Onko sulla korjaamo...?
Itse en vie muualle vaihdettaviksi, kuin pakon edessä. Tällä viikolla vaihdoin henkilöautoon pyörät. Oli pultit vedetty ilmeisesti pyssyllä aivan älyttömän tiukkaan. Huoltojen jälkeenkin tarkistan itse vielä pulttien kireyden oikeaan momenttiin. Se on sellaista hosumista, kun pitää vartissa vaihtaa pyörät.
--- Lainaus päättyy ---
Omatoimi korjaamo joo.... tullut hommattua vuosien varrella kaikenlaista...merk kikohtainen korjaamosofta, laakeriprässit, induktiovehkeet, hitsikoneet invertteri ja miggi yms..
Hyötyharrastus. Vois arvioida että joka vuosi joka auto tarvii jonkun korjauksen tai parikin...säästyy vuodessa noin 15 korjaamokäyntiä...n e pakkaa olemaan aina 200-300e työnosuus.
Itellä 2 autoa, muksuilla 3, emännällä 1 ja vanhemmilla 1. = 7. + pari mopoa. Puuhaa piisaa.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 20.10.2023 kello on 10:58 ---Itellä 2 autoa, muksuilla 3, emännällä 1 ja vanhemmilla 1. = 7. + pari mopoa. Puuhaa piisaa.
--- Lainaus päättyy ---
Jos normi autoja, niin seitsemän huoltoa vuodessa ja renkaan vaihdot riittää ;)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 20.10.2023 kello on 09:51 ---Vaihtaa ite niin ei kestä kun vartti ja auto... 7 autoon tuli jo vaihdettua. Thumb
2 hallitunkkia ja akkukäyttönen mutterimopo...homma sujuu Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Näin se on. Mutta kun tunkki ja muut vehkeet on 200km päässä. Tämä on eka kerta kun teetän omaan autoon. Ja tuskin näillä vuosilla, joilta korttikin pitäisi ottaa pois, tekevät tuota hommaa vartissa.
E: lisäsin tekstiä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta