Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 30.09.2023 kello on 18:06 ---Onnittelut, niin se aika kulkee.Minulla vielä reilu vuosi.Miten olet ajatellut saada aikasi kulumaan,olen kyllä kuullut että eläkeläisenä se kiire alkaa :o
--- Lainaus päättyy ---
Minulla ens elokuussa, sano vaimo ;)
Toinen yritys.
Masa matkailija:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 30.09.2023 kello on 18:06 ---Onnittelut, niin se aika kulkee.Minulla vielä reilu vuosi.Miten olet ajatellut saada aikasi kulumaan,olen kyllä kuullut että eläkeläisenä se kiire alkaa :o
--- Lainaus päättyy ---
Olen sanonut että nyt saan tehdä sitä mitä haluan ja silloin kuin haluan. Terveys kohtuullinen ja luvat kunnossa, teen ilppi asennuksia ja sähköhuoltoa, sekä jv spr ym harrasteita sopivasti sekoitettuna. Ei vielä näkynyt kiireitä, olenhan jo neljä kuukautta lomaillut.
megaman:
Hiljainen päivä? Tyyntä ennen myrskyä? 🙂
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 10.10.2023 kello on 16:51 ---Hiljainen päivä? Tyyntä ennen myrskyä? 🙂
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan kohta jää jossain Alde etuvetoisen Nuperon alle?
jamppa508:
Miettiny miten rouva on saanu öisin nukuttua ??? kävin tänään lääkärissä kuuntelemassa tulokset uniapnean rekisteröintilaitte en käytöstä ja lääkäri tuumas että kuorsaat ihan helv....ti ja vieressänukkujan olis syytä käyttää kuulonsuojaimia kun nukkuessa kuorsaaminen oli jatkuvaa ja ääni nousi jatkuvasti yli 100 db:n :o tuloksena vaikea uniapnea joten kohta vissiin tuhistaan molemmat naamarit päässä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta