Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
0yxxy0:
Monta vuotta sitten postinjakaja tiesi joka mökin asukkaat, ainakin maaseudulla. Mulle tuli kerran metsästäjä lehti olin ihmeissään kun ei mitään tekemistä metsästämisen kanssa. Kun katsoin osoitetarran sukunimi oli sama (silloin ei vielä muita saman sukunimisiä tällä kylällä) ja osoite 1km päähän. Kävin viemässä lte lehden ja poristiin tovi muttei ihan lähisukua oltu kuitenkaa, ehkä papat samalta kylältä.
seppoko:
Tänään alkoi kausisähkön talvipäivät. Vaimo kysyi, saako pestä pyykkiä? Ajattelin tutkia ja tutkinkin kuinka paljon kalliimmaksi tulee pestä päivällä verrattuna yöhön. Siispä kulutusmittari väliin ja kone pesemään 40 asteella.
Kulutus 0,63kWh. Tämän hetkisellä hinnalla päiväpesu n.4c kalliimpi kuin yö. Siispä jatkamme päiväpesuilla.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 16.11.2022 kello on 15:23 ---Tänään alkoi kausisähkön talvipäivät. Vaimo kysyi, saako pestä pyykkiä? Ajattelin tutkia ja tutkinkin kuinka paljon kalliimmaksi tulee pestä päivällä verrattuna yöhön. Siispä kulutusmittari väliin ja kone pesemään 40 asteella.
Kulutus 0,63kWh. Tämän hetkisellä hinnalla päiväpesu n.4c kalliimpi kuin yö. Siispä jatkamme päiväpesuilla.
--- Lainaus päättyy ---
Siinä faktaa niille jotka saunoo, tiskaa ja pyykkää yöllä Thumb
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 16.11.2022 kello on 16:22 ---Siinä faktaa niille jotka saunoo, tiskaa ja pyykkää yöllä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Sinä se jaksat olla vitsikäs. >:(
Pörssisähkö maksoi tunti sitten melkein 70c/kWh...
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 16.11.2022 kello on 15:23 ---Tänään alkoi kausisähkön talvipäivät. Vaimo kysyi, saako pestä pyykkiä? Ajattelin tutkia ja tutkinkin kuinka paljon kalliimmaksi tulee pestä päivällä verrattuna yöhön. Siispä kulutusmittari väliin ja kone pesemään 40 asteella.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla siirto kausisiirtona, myynti yleis. Tosin ei ois paljoa hintaeroa vaikka siirtokin yleisiirron mukaan. Joskus aikoinaan oli enempi merkitystä talviarkipv ja muunajan suhteen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta