Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä mietit?

<< < (68/258) > >>

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 10.07.2022     kello on 13:06 ---Joo pitää tietää normi hinnan ettei enempää tarjoo, kuten huutokaupassa yleensäkkin. Tuo että uudelleen myynnissä voi olla seurausta ettei myyjä olekkaan ilmoittanut selvää vikaa jolloin ostaja perunut kaupan. Poika osti auton ja palautti sen kun mikään vika valo ei palanut, no ajoi muutaman kilometrin niin alkoi palamaan ja kauppa peruuntu. Autoa en heti ostais tuota kautta.

Ite ostin lumiketjut tuota kautta. Ei oo tarvinnu pettyä ainakaan vielä, mutten kyllä oo tarvinnukkaan kun keväällä ostin.

--- Lainaus päättyy ---
Ja juuri kun luulit saavasi sopivaan hintaan niin lopussa lukee pienellä että toimitusmaksu esim. 50€ vaikka itse hakisit.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 10.07.2022     kello on 19:17 ---Ja juuri kun luulit saavasi sopivaan hintaan niin lopussa lukee pienellä että toimitusmaksu esim. 50€ vaikka itse hakisit.

--- Lainaus päättyy ---

paljon en ole tuolta ostanut, mutta kun huusin mppt-säätimen, niin manasin toki toimituskuluja kun ihan naapuri kaupungissa olis ollut, niin olisin hakenut mutta luki että ei mahdollinen.
voitin huudon ja oltiin samaan aikaan kyläilemessä ja puhelin äänettömällä, pari puhelua oli tullut ja kun en ollut vastannut niin myyjä laittoi viestin "moi, toi tämän sun aurinkopaneelin säätimen paikkaan XXXX talollesi "  Thumb sunnuntaina  Thumb

Kerrankin asiallista palvelua. ja säädinkin on ollut hyvä  8)

retkeilijä:
Mietin vieläkin venettä, mutta en moottorivenettä. Ei vesillä ole kiire. Juniori tulee huomenna lomailemaan ja ihmettelemään yhdessä.

Yksi kiinnostava on kuvan monitoimivene (200 kg). Voi ajella purjein, soutamalla, sähkötuupparilla (tai 4-tahti koneella).

Rouva ei aikonut lähteä purjehtimaan ja minä tarvitsen perämiehen, sillä itse olen tietenkin kippari.  :D

Adrivaari:
Kävin kaupassa, ja ostin paketin Ylhäisten näkkileipää. Tulin kotiin, ja ajattelin nauttia oikein vanhanajan herkkua, mutta pettymys oli suuri. Maku ei ollut sinnepäinkään, kuin entisessä Salossa tehdyssä leivässä. Niin sitä tässä mietin, miksi kaikki vanha hyvä pitää muuttaa?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Adrivaari - 12.08.2022     kello on 13:54 ---Kävin kaupassa, ja ostin paketin Ylhäisten näkkileipää. Tulin kotiin, ja ajattelin nauttia oikein vanhanajan herkkua, mutta pettymys oli suuri. Maku ei ollut sinnepäinkään, kuin entisessä Salossa tehdyssä leivässä. Niin sitä tässä mietin, miksi kaikki vanha hyvä pitää muuttaa?

--- Lainaus päättyy ---

Tässä tapauksessa saattaa olla, että wanha prosessi oli liian hidas ja siten kallis.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View