Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä mietit?

<< < (52/258) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  4.06.2022     kello on 18:30 ---Mietin, että on se tarkkaa, kun vaihdoin fillariin takarenkaan ja pyörimissuunta  meni pieleen. Pyörä oli nurmikolla korjausasennossa ylösalaisin ja olin oikein tarkkana pyörimissuunnan kanssa. Sitten pyörä oikein päin ja väärinhän se meni. 😂

Nyt kävin testaamassa ja akusta hävisi kaksi pykälää yhden sijaan... ei voi olla tyytyväinen.
Pitää kokeilla vielä korkeammilla paineilla, mutta täytyyhän toi vielä kääntää.

--- Lainaus päättyy ---
Justiinsa tällä viikolla vaihdoin renkaat...

Nokialaiset vaihtui kiinalaisiin ja sisärenkaat jostain indonesiasta. Otin mallia toisesta pyörästä, jotta pyörimissuunta olisi oikea. Piti oikein miettiä, kun pyörä oli ylösalaisin.
Onko fillarin renkaissa sellainen moottoripyöräsääntö, että vetävä takapyörä asennetaan väärinpäin pyörimään? Näin mulle huoltokorjaamo asian kertoi, kun sitä aikoinaan ihmettelin.
Näin ei ainakaan mulla ole missään fillarissa, joissa on ollut alkuperäinen rengastus.

megaman:
Niin kyllähän toi kuvio on kovasti sen näköinen, että se pitää vielä kääntää oikeinpäin.

ECO
Optimoitu ja suositeltava sähköpyörille. Nämä renkaat tarjoavat korkealla valmistuksen laadullaan alhaisen vierintävastuksen ja hyvän lävistyssuojan.

megaman:
Mietin, että kyllä polttoainehinnat tuntuu puraisevan myös veneilyä.
Täällä Porvoon ulkosaaristossa yleensä moottorit laulaa lauantaisin, nyt ihan hiljaista.
23 jalkaisen Daycruiserin tankkaus helposti 500 €. Yli sata euroa tunnissa palaa helposti.  :o
No onneksi ei mulla, 9 ltr. max kulutus tunnissa täyskaasulla.

Arska:
Eipä oo meidänkään laiturin 100-200hp venhot vielä paljoa liikkuneet.Omaan 15 hp perämoottorissa on nyt 10 ltr menovettä mennyt.

svc:
Juuri tänään katselin venesatamassa: 98E 2,861 €/litra.
Onneksi vene kulkee trailerilla myös tankattavaksi. Sielläkin 98E 2,53 € litralta.  >:(
Otin vain toisen tankin täyteen. (23 litraa) Silläkin ajaa pari tuntia, eli satakunta kilometriä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View