Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
Moponvirittäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 13.04.2022 kello on 15:09 ---Ei se vakuutusmaksu tule lopulta minulle. Kyse on siitä että kun rekisteröimisaikapa kko niin autoliike "säästää" varastovakuutuksess a kun käyttää hyväkseen tuon lain salliman ajan.
--- Lainaus päättyy ---
Lain sallima aika on 7 vrk siitä kun rekisteriin merkitty omistaja on luovuttanut ajoneuvon. Siitähän on jo neljässä viikossa lipsuttu pahasti yli, sanktioita tulee.
Mutta säästäminenhän tuossa on tarkoituksena (= veronkierto) kun yrittävät saada auton suoraan sinulta uuden omistajan nimiin ilman että itse näkyvät ollenkaan omistajahistoriassa .
Itse teen aina luovutuskirjan kellonaikoineen sekä Trafiin luovutusilmoituksen ellei ostaja rekisteröi saman tien nimiinsä varmenteella.
mjh48:
Alkuperäiseen aiheeseen viitaten vanha vastaus, kun myyjä kysy mitä on mielessä.
V….han se on aina mielessä mutta hattu pitäisi nyt ostaa.
Anteeksi epäasiallisuus. :D
megaman:
Kyllä on sota järjetöntä hommaa... :-\
https://youtu.be/i_vpQO6e5Gc
Kaikilla ei käy yhtä hyvä tuuri. :o
Alan:
Ittehän tulee mietittyä tulevaa reissua jopa enemmän kuin yllä mainittua, Seppo Rädynkin vastauksessa kysymykseen mainitsemaa.
Hauho:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.04.2022 kello on 16:28 ---Voisitko laittaa minulle. Minulta puuttuu teksti sieltä.
___________________ _______________
On tällä foorumilla Mitäs kuuluu -ketju. Ainakin lähelle sama asia.
--- Lainaus päättyy ---
Alan tallenna itsellesi!
Käsketään käymään allekirjoittamassa jokin tapa, että voivat lähettää tekstiviestejä sillä olen vakaasti naimisissa enkä kaipaa uutta tyttöystävää sekä hakemaan Marevan ohjeet tk:sta.
En allekirjoita mitään lupia paitsi ruumiin polttoluvan, ja kyseistä rotanmyrkkyä en suostu syömään kun mitkään oireet eivät viittaa ko. lääkkeen tarpeellisuuteen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta