Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä mietit?

<< < (5/252) > >>

Moponvirittäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 13.04.2022     kello on 15:09 ---Ei se vakuutusmaksu tule lopulta minulle.  Kyse on siitä että kun rekisteröimisaikapa kko niin autoliike "säästää" varastovakuutuksess a kun käyttää hyväkseen tuon lain salliman ajan.   

--- Lainaus päättyy ---
Lain sallima aika on 7 vrk siitä kun rekisteriin merkitty omistaja on luovuttanut ajoneuvon. Siitähän on jo neljässä viikossa lipsuttu pahasti yli, sanktioita tulee.
Mutta säästäminenhän tuossa on tarkoituksena (= veronkierto) kun yrittävät saada auton suoraan sinulta uuden omistajan nimiin ilman että itse näkyvät ollenkaan omistajahistoriassa .
Itse teen aina luovutuskirjan kellonaikoineen  sekä Trafiin luovutusilmoituksen ellei ostaja rekisteröi saman tien nimiinsä varmenteella.

mjh48:
Alkuperäiseen aiheeseen viitaten vanha vastaus, kun myyjä kysy mitä on mielessä. 
V….han se on aina mielessä mutta hattu pitäisi nyt ostaa.
Anteeksi epäasiallisuus.  :D

megaman:
Kyllä on sota järjetöntä hommaa...  :-\

https://youtu.be/i_vpQO6e5Gc

Kaikilla ei käy yhtä hyvä tuuri.  :o

Alan:
Ittehän tulee mietittyä tulevaa reissua jopa enemmän kuin yllä mainittua, Seppo Rädynkin vastauksessa kysymykseen mainitsemaa.

Hauho:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.04.2022     kello on 16:28 ---Voisitko laittaa minulle. Minulta puuttuu teksti sieltä.

___________________ _______________

On tällä foorumilla Mitäs kuuluu -ketju. Ainakin lähelle sama asia.

--- Lainaus päättyy ---

Alan tallenna itsellesi!
Käsketään käymään allekirjoittamassa jokin tapa, että voivat lähettää tekstiviestejä sillä olen vakaasti naimisissa enkä kaipaa uutta tyttöystävää sekä hakemaan Marevan ohjeet tk:sta.
En allekirjoita mitään lupia paitsi ruumiin polttoluvan, ja kyseistä rotanmyrkkyä en suostu syömään kun mitkään oireet eivät viittaa ko. lääkkeen tarpeellisuuteen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View