Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 29.04.2022 kello on 19:12 ---Onko PostNord ihan oikea firma ;D
Viimeaikoina tullut kaksi sähköpostia PostNordilta paketeista, joiden vastaanotto olis pitänyt käydä linkistä sopimassa, muttakun en oo mitään tilannut, niin en oo mitään mennyt sopimaan ;)
--- Lainaus päättyy ---
On kyllä, mutta sulle tulleet mailit ei siltä firmalta.
Itsellä hauska juttu. Eräästä paikasta tulossa 2 pakettia. Molemmat viety eilen samaan aikaan samaan smart lähetyspisteeseen. Toinen oli tullut tänään minun Nouto paikkaan, toinen ei edes lähtenyt vielä. 🤣
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 29.04.2022 kello on 19:12 ---Onko PostNord ihan oikea firma ;D
Viimeaikoina tullut kaksi sähköpostia PostNordilta paketeista, joiden vastaanotto olis pitänyt käydä linkistä sopimassa, muttakun en oo mitään tilannut, niin en oo mitään mennyt sopimaan ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mulle kans, ois vielä ollut vailla 4,95e. Pitäkööt olemattomat pakettinsa ;D
elwari:
Toukokuun alustako sai mennä vaunun kanssa katsastukseen, että tämän vuoden leimaksi katsotaan?
88k5:
--- Lainaus päättyy ---
On ruotsalaisten posti (ex. valtionlaitos), jakaa siellä kirjepostin. Maailmanvalloitusma tkalla :D
--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 29.04.2022 kello on 21:03 ---Toukokuun alustako sai mennä vaunun kanssa katsastukseen, että tämän vuoden leimaksi katsotaan?
--- Lainaus päättyy ---
Ainakin vuosi ellei toinen kulunut - vanhaa tietoa. Nykyään alkaa vuoden ensimmäisestä arkipäivästä ... ei siis lasketa v2021 myöhästyneeksi (maks 4kk oli ennen ikkuna). Tällähän ei ole merkitys kuin 3 v välein kituuttelijalle (kuten minä)
elwari:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 29.04.2022 kello on 21:28 --- Tällähän ei ole merkitys kuin 3 v välein kituuttelijalle (kuten minä)
--- Lainaus päättyy ---
Ja minä :p meneekö se siis niin, että nyt riittää kun kituuttaa tammikuun puolelle? Vai kituuttaminen poistui kokonaan?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta