Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
Kosmic:
Mä hommasin muovisia klipsuja joilla yhdistän sukkaparin ennen kuin heitän ne pyykkikoriin :o
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 8.09.2026 kello on 19:23 ---Mä hommasin muovisia klipsuja joilla yhdistän sukkaparin ennen kuin heitän ne pyykkikoriin :o
--- Lainaus päättyy ---
Käytän myös tuollaisia klipsuja, mielestäni on käteviä.
Tietis:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 9.09.2026 kello on 09:11 ---Käytän myös tuollaisia klipsuja, mielestäni on käteviä.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo edellyttää järjestelmällistä ja suunnitelmallista toimintaa, joka ei ole mulle luontaista. Paljon luontaisempaa on vaan tunkea ne sukat pyykkikoriin tai pesukoneeseen ja sitten joka kerran ärsyyntyä :laugh:
Valtava määrä identtisiä sukkia olis mulle se toimivin ratkaisu. Pitääpä harkita siirtyisinkö tuohon.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Tietis - 9.09.2026 kello on 09:21 ---
Valtava määrä identtisiä sukkia olis mulle se toimivin ratkaisu. Pitääpä harkita siirtyisinkö tuohon.
--- Lainaus päättyy ---
silloinkin pitää käyttää niitä jotenkin järjestelmällisesti jotta ei ole toisessa jalassa kulunut sukka ja toisessa lähes uusi.
eli joko tarkka järjestys miten sukkia kierrättää, tai ottaa vain tietyn pari sukkia käyttöön ja heittää ne sitten roskiin kun ovat kuluneet.
reissu:
Tuota noin. En arvannut tämän ongelman laajuutta vaikka joskus näin joutuu itsekin samankaltaisissa mustissa sukissa toteamaan.
Kun mies on kuolinvuoteellaan, hän mietti suhteellisuusteoria n perusteita. Kun nainen on kuolinvuoteellaan, hän miettii, mihin katosi pesukoneessa se toinen sukka.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta