Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 4.09.2026 kello on 15:32 ---Kummia tapoja karavaanareilla😁 Mostarin campingilla oli serbivaunuilija jolla 2 talvisuojaa jääkaapissa, mahtoi olla lämmin.
--- Lainaus päättyy ---
Oisko siellä vaihdettu kompurakaappi.
Itellä lisäksi sisäpuolella 50mm finfoamit 😉
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 5.09.2026 kello on 11:58 ---Oisko siellä vaihdettu kompurakaappi.
Itellä lisäksi sisäpuolella 50mm finfoamit 😉
--- Lainaus päättyy ---
Ei ollut kun kaapin toimintaa ihmetteli.
Tietis:
Mietin, että mikä mahtaa olla se luonnonlaki, joka estää sukkaparin puoliskoja löytämästä toisiaan. Jos minulla on vaikka kuivausrummussa 10 erilaista sukkaparia muun pyykin seassa, niin minkä takia minun pitää AINA kaivaa sieltä esiin 11 sukkaa, ennen kuin minulla on yksi pari. Olis paljon helpompaa, jos se ensimmäisen sukan pari tulis vastaan vaikka toisella tai kolmannella nostolla, mutta kun ei. Ei sitten millään, ikinä. >:(
Hauho:
Tuohon sukkapari ongelmaan löysin ratkaisun Kaukoidässä. Tilasin netistä yhteensä 50 paria puuvilla sukkia. Kaikki mustia, samaa laatua. En muista hintaa mutta yhteensä reilusti alle satasen + 3 euroa idänkauppalisä valtiolle.
Kun sukkaämpäri täyttyy (likaiset n 10 paria) pesen 30 minuutin ohjelmalla. Hyvin toimii.
megaman:
Meillä koira varastaa sukkia ja pesukone syö niitä. 😮
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta