Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä mietit?

<< < (28/258) > >>

Masa matkailija:

--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 26.04.2022     kello on 16:41 ---Sitruunahappokylpyyn.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Useimmiten noissa kalvo rupeaa vuotamaan läpi jolloin ei avaa kunnolla.
Joihinkin joutunut vaihtamaan kun ei saa enään alkuperäiseen paikkaan sopivaa.
Samoin joissakin laitos koneissa loppunut varaosatuki.
Purku saattaa vaatia kikkailua.

Lähetetty minun AC2003 laitteesta Tapatalkilla

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 27.04.2022     kello on 00:08 ---Uusiin Ladoihin ei enää tule ABS-jarruja.
Ei riitä enää ulkomaalaiset komponentit. Varmaan absit julistetaan turhiksi ominaisuuksiksi.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Itse arvioisin, että ne julistetaan ulkomaalaisiksi agenteiksi.

Moponvirittäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 27.04.2022     kello on 00:08 ---Uusiin Ladoihin ei enää tule ABS-jarruja.
Ei riitä enää ulkomaalaiset komponentit. Varmaan absit julistetaan turhiksi ominaisuuksiksi.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.04.2022     kello on 07:51 ---Itse arvioisin, että ne julistetaan ulkomaalaisiksi agenteiksi.

--- Lainaus päättyy ---

Eihän se mikään ihme olisi jos siellä todellakin uutis... siis "uutisoitaisiin" kansalle ettei  ulkomaalaisia elektroniikkakompon entteja saa tuoda enää maahan koska niitä käytetään  vakoilemiseen heitä ja heidän  hyvinvointiyhteisku ntaansa vastaan.

Karabiilisti:
Nytkä ne vasta alkaa Venäjällä tajuamaan että heidän autojensa ja kännykköjensä mikrosirut ovat jo vuosia vakoilleet heitä. Kaikki puhelut on kuunneltu ja valtavalla NATO kartalla näkyy jokaisen liikkeen punaisena pisteenä.
Tämän voi nyt havaita esim ukrainan sodan sujumisesta. Vastustaja tietää joka jepen liikkeet....  :laugh:

Moponvirittäjä:
Ottaisko lopputilin ja jäis odottelemaan eläkettä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View